Pazartesi, Aralık 09, 2013

posta kartlarını unutma...

geçen yıl ki, süslerden 
bu yıl neler yapacağım bilmiyorum,
evet süsleme zamanı geldi deyip, işe girişince her şey kendiliğinden oluyor.
bu postu hazırlarken, aklımdaki asıl düşünce yeni yıl kartlarıydı.
öyle e-mail ile gönderilecek kartlar değil.
bildiğiniz pullu, zarflı , itinalı el yazısı ile yazılmış.
geçen yıl oğluma ve en sevdiğim çocukluk arkadaşıma kart yolladım,
bana da, onlara da çok ama çok iyi geldi....
bu yıl kartları çoğaltmak istiyorum.

zarflı, pullu, el yazısı yeni yıl kartlarını unutmayın...

4 yorum:

  1. Ben de bloğumda paylaştığım tarzda adı nedir bilmiyorum ama yumuşak ,klasik romantik kartları seviyorum.
    (Özellikle soft demedim ama Türkçesini de bulamadığımdan yumuşak dedim )
    Çarşıya çıkınca bakayım da alayım bari :)

    YanıtlaSil
  2. Mektup yazmayı çok severim... Uzun zamandır yazmadım yazık :(((( Ama bal böceğim ile her yeni yılda kartpostallar hazırlayıp göndermeyi ihmal etmemeye çalışırız..

    YanıtlaSil
  3. umarım eski kartlara benzer bir şeyler bulabilirsin...umarım ve dilerim hepimize çok kart gelir...

    YanıtlaSil
  4. crocus kart gönderenlerden olmanız çok güzel...çok kart alanlardan sa olursunuz..

    YanıtlaSil