Pazar, Aralık 08, 2013

tema çok önemlidir....

öyle sakin, dingin bir gün olduğu söylenemez,
çünkü; datça hayanseverler derneğinin düzenlediği kermes vardı.
artık gelenekselleşen bu kermese ilgi hep çoktur.
yapılan alışverişler barınağa ve sokakta yaşayan  dört ayaklı dostlara destektir.


pazar da, yeni yıl atmosferine kendini kaptıran ben, eve gelince,
yeni yıl temalı, ama alakası olmayan yiyecekler pişirip, tema derdine düşerek,
fotoğraflar da,  her türlü süsü itina ile kullandım.  
peki pişirilenler nelerdir ? 
elmalı, tarçınlı, cevizli kek, ne alaka ise, patlıcan reçeli...  
pazar da, aşırı minik patlıcan bulunca dayanamadım yaptım.
kare kesilmiş olan ''kaşnika'' annem den öğrendiğim, bir rumeli lezzeti.
tarifi : burada


 pazar dan yaptığım alışverişe gelince, 
ikinci el kitaplar ve yılbaşı ağacım için süsler..


ooooo
sayfamda yeni yıl havasına girdi....
temanın önemi büyük...
:)

4 yorum:

  1. Çıngıl bells çıngıl bells...
    Hayvanlar için kermesi çok tuttum ama :) Bizim de Yeni Yıl için SEHAYDER olarak Kültürparkta stantımız açılacak bakalım satışlar nasıl olacak?

    YanıtlaSil
  2. colette şansınız bol olsun..

    YanıtlaSil
  3. değil mi...şirinler de..

    YanıtlaSil