Cuma, Aralık 27, 2013

devam ediyor...

 evet son masalar da huzurunuz da,
biraz şöyle ege - akdeniz esintileri olsun istedim...
bu masam da...
yılbaşı masaları fotoğraf albümü dizisi:
üçüncü ve son bölüm



bu zeytinli tabaklar hatırlayanınız varsa;
''gorbon ışıl '' dan 
tahminen 20 yıllık.
bir dönemin,  hediyelik ürünlerde önemli markasıydı.
şimdiler de hala üretimi var mıdır? bilmiyorum.
biraz da bahçedeki zeytin ağacının dallarından.


ve sırada en sade masa,
sanırım yılbaşı gecesi, evde olursam hazırlayacağım masa bu olur.


keten masa örtüsü, beyaz tabaklar....


dizinin sonuna geldik...
keyifli, huzurlu ama, sadece yılbaşında değil,
her zaman dolan sofralarımız olsun.
mutlu yıllar...

9 yorum:

  1. ay ne güzel olmuş,bi de o kozalaklar,
    cuk oturmuş

    YanıtlaSil
  2. Komili sızmanın hediyesiydiler :) Bende de var ve denize yakın bir evdeler :)

    YanıtlaSil
  3. teşekkürler havva...beğenmiş olmana ayrıca memnun oldum.

    YanıtlaSil
  4. evet tülin evet...tabakları toplamak için ne çok yağ almıştım...:)))

    YanıtlaSil
  5. Bende sadece kahvaltılık zeytin tabağı var 2 tane. Hakikaten Gorbon Işıl hala var mı?

    YanıtlaSil
  6. Sevgili arkadaşım şimdi Lavanta'dan aradılar,bana harika bir yılbaşı kutlama kartı gelmiş. Gönderen Datça'dan CEERFULMOON dediler. Nasıl mutlu oldum anlatamam. Çok teşekkür ederim. Pazartesi ilk işim gidip kartımı almak olacak.
    Ben de sizin yeni yılınızı kutlamak istiyorum ,2014 size bize tüm milletimize uğur getirsin inşallah!
    not:önümüzdeki yıl ben de kart atacağım beni çok heveslendirdiniz!

    YanıtlaSil
  7. garbon markasını ilk kez duyuyorum ^^ sizin yemek masanız çok renkli olacağa benziyor şimdiden mutlu yıllar :)

    YanıtlaSil
  8. Sade fakat ne kadar sik asil olmuslar
    Sevgilerimle

    YanıtlaSil
  9. Masalar çok harika hele ki zeyrin ve zeytin ağacı delisi benim için zeytinli tabaklar harika ben de bloğuma beklerim sevgiler iyi yıllar

    YanıtlaSil