Perşembe, Aralık 26, 2013

arkası yarın demiştim...

arkası geldi...
masalar demiştim ...işte o masalardan ...
yılbaşı masaları  fotoğraf albümü dizisi:
ikinci bölüm:
mavi masa


aslında akdenize en yakıştırdığım renklerdir.
begonvillerde koysaymışım daha iyi olurmuş,


ya rakı içilirse değil mi ? rakıya da en çok balık yakışır,
ve elbette mezeler...


dün hangi yemekleri hayal ettiniz bilmem ama
bugünkü boş tabaklara,  bir kaç meze ve iyi bir deniz balığı yakışır.


serptim serpiştirdim. bugünkü züccaciye  çeşitlerimiz bunlardır.

benden masayı hazırlaması,
yemekler sizden...
masalar bitti sanıyorsanız yanılırsınız,
üçüncü bölüm yarın.
devam ediyor...

5 yorum:

  1. merhabalar
    insallah yanlis adreste degilimdir:)tatliyi soran?
    bir yumurta
    1 cay.bardagi z.yagi
    1 cay bardagi yogurt
    cokaz sirke.
    bir az bakinx
    bir yumurta ici kadar su
    kolay ,,cok ta lezzetli
    aldigi kadar un cok sert yapmassan kolay acilir
    miniik minik pazilar,,dorde boluyosun..resimdeki gibi topluyosun,,kizgin yaga atip buz gibi serbete cikariyosunuz...
    bu kadar kolay,,ben yenicegine yakin kizartiyorum
    beklerken strecliyip buzluga koyuyorum ne zaman istersem ,,,,
    afiyet olsunnnnn

    YanıtlaSil
  2. cihan hanım ne çabuk geldi tarif.
    doğru adres...
    çok ama çoook teşekkürler, kesinlikle deneyeceğim...
    boş tabaklarıma da tarif oldu.
    beni mutlu ettiniz.
    sevgiler

    YanıtlaSil
  3. Ben bayılıyorum bu masalara ,zaten ne yendiği de beni pek ilgilendirmiyor :)

    YanıtlaSil
  4. Merhabalar
    Bloğunuzu yeni keşfettim ve çok beğendim. Sizi izlemeye aldım, bana da beklerim :)
    http://nalan1907.blogspot.com/
    Güzel paylaşımlarda birlikte olabilmek dileğiyle,
    Kastamonu'dan kucak dolusu sevgiler...

    YanıtlaSil