Çarşamba, Aralık 11, 2013

evim evim sıcak evim...

rüzgar uğultusu ile başlayan gün, rüzgar uğultusu ile devam ediyor.
dışarı da tam anlamı ile bir ayaz var.
kedicikler bildikleri kuytu köşelere sığındı. köpekler koşuşturmuyor,
sanırım onlarda kendilerine korunaklar buldu.
ben sadece en yakınımdakilere yiyecek verebildim.
datça daki sokak hayvanları, büyük şehirlere göre daha şanslı, 


bu gün ; evde oturulan günlerden, film seyredip, elbette kitap okunacak,
ikisi de , emekliliğin en keyifli ve hiç bıkmadan yapacağım işleri...


fırsat bilip, ev süslemelerine de başlayayım dedim.
nasıl olsa, malzeme doğa da bol ,,,


servi ağacının dalları, kozalaklar, hala dalın da kırmızı bulduğum 
karabiber ağacının meyvelerinin taneleri..
çocukluğumdan kalma ( annemin dikiş kutusundan ) tahta makaralar.
yanlarına fenerleri de alınca , oldu sanırım...
bence oldu.


tepeden bir baktım, beğendim ..


umarım her canlı sıcak bir sığınak bulmuştur.

2 yorum: