Pazartesi, Haziran 22, 2015

sıcak gün eğlencesi...


herşey dikiş kutusunun kapağını açmamla başladı.
tahta makaralar ve kurdelalar ile fotoğraflar,
çekmeyi nicedir istiyordum.


uğraşmak gerektiğinden, tembellik ediyordum.
bugün canım sıkılıp. içimden de istek gelince,
işe koyuldum. lakin evde canı sıkılan bir tek ben değilmişim.


meğer benim karakız masanın altında, sandalye de uyuyormuş.
makara takırtılarını duyunca. hemen masanın üzerine atladı.


benim böyle ip gibi dizdiğim makaraları,
dağıtıp, çekim alanıma yayıldı.
ortalığı karıştırdı.


küçük hanımı oradan kaldırmak, hiçte kolay olmadı.
renkli, takırtılı, kalabalık, ne isterse var.


askeri düzende diz, makaraları o kadar uğraş,
bir pati darbesine düzen bozulsun.


renkli, renkli çok da güzel durdular.
makaralar da, düzenli ordu kıvamında.
:))))


ben çok eğlendim, renkleri işler, hep iyi  gelir bana.


düş hanım kızımız da, son makaraya kadar keyfini çıkardı.


 evde ne kadar kurdela, dantel vs. varsa ortalığa dökülmüşken,
 bende bol bol fotoğrafladım.


bu kış nelerle uğraşacağım da belli oldu.
bir dikiş makinası şart.


kadife kurdelaları da ayrı bir severim.
özellikle, bu iki renk.
neler yapabilirim acaba?


epeyce de dantel var elimde, 
bakalım kış ola hayrola.


eğlence bitti,
makaralar dikiş kutusuna konuldu.
bugünün hatırası,
bu renkli kareler oldu.



12 yorum:

  1. Düş hanımda eğlenmiş..bizde eğlendik..renkli renkli ne güzel.bende çok severim kurdeleleri. dantelleri...neler yapacaksın ne gibi güzellikler yapacaksın bunlarla şimdiden meraktayım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. düş çoook mutluydu çook sorma.

      Sil
  2. Makaralar harikaaa! Eski mi?

    O kutular açılıp içindekiler dökülmeye başlayınca kırk tilki geziyor insanın aklında, değil mi? :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çook eskiler hemde, birkaçı annemden, bir kaçı da sevdiğimi bilip bana hediye eden sevdiklerimden.

      Sil
  3. Dikiş kutusunu gördüm,gözlerim parladı,dedim pazen elbiseyi dikti moon :)) elbise yok ama ayyyy sizin ne güzel malzemeleriniz var öyle,küçük bir tuhafiyeci ... Çok güzel şeyler...hele o tahta makaralar....Küçükken o tahta makaralara dört tane çivi çakıp uzuuuuuun uzun kordonlar da ördünüz mü yoksa ....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet ördüm ben sadece metrelerce örerdim. annem de onları diker paspas yapardı. kızım çok becerikli diye överdi.

      Sil
  4. düş hanımın yerinde olsam bende bu şahanelere saldırırdım:) ne hoş malzemeler bunlar, bencede bir dikiş makinesi eksik:)
    bakalım kışa ne güzellikler çıkacak ortaya..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dikiş makinası olmadan olmaz. böyle diye diye makina almak zorunda kalacağım. herşey ihtiyaç yaratmakta.

      Sil
  5. Boşver düzeni, böyle dağınık daha eğlenceli :) Aferin Düş Hanım'a.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de öyle dedim ve keyifle oynamasına izin verdim.

      Sil
  6. hicbirsey yapmasanda cikarip bakmak keyif veriyor. düş hanim cok hakli, kim karşı koyabilirki bu guzellige:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aaa bu fikri çok sevdim. bakmak olayını. değil mi? :))) ama dikiş makinası alma işi ne olacak. çok karışık bir durum. teşekkürler asortik.

      Sil