Pazartesi, Haziran 15, 2015

evin yaz hali...


sabah  ve akşam iki yüzme arası,
zamanımın geçtiği . minik evimden kareler.


ev dekorasyonu fotoğraflarını,
 gayet başarı ile çeken arkadaşlara,özendim.
bende evin yaz halini karelemeye çalıştım.


aslında çatı katı, kitap okumak ve bilgisayarda çalışmak için,
en çok kullandığım alan.
ama  sıcak yaz günleri,
serinliğinden dolayı,  bu kat pek revaçta.


babaannemden kalan çok sevdiğim aynam.


aşağıdaki karede, biraz
sandık, sandık üstünde durumu var gibi.


yakmayı pek sevdiğim fenerler.


ev çok kalabalık olunca,
merdivenler oturma alanına dönüşüveriyor.


katlanır cam balkonlar çok işe yarıyor.
yemek masası bölümü hemen açık havaya dönüşüyor.

çok zormuş ev fotoğrafları çekmek.
artık idare edin.

22 yorum:

  1. aynaya, merdivenlerine, tertibine düzenine bayıldım.
    sağlık ve huzurla oturun bu evde.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sen cekseydin kimbilir nasıl bır göz ile görürsün.

      Sil
  2. Güle oynaya oturun . Çok cici bir ev :)

    YanıtlaSil
  3. Ne keyifli, ne huzurlu...

    YanıtlaSil
  4. ah o merdivenler:) daha önceki postlardan çalışma odanı da hatırlıyorum. Ev fotoğrafı çekmek zor değil mi?:) Ben de hiç denemedim.. yok galiba bir kere denedim. Seninkiler cesaret verdi ama bana da:) Belki öncesi sonrası yaparım ileride bir zaman:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ev fotoğrafını çekmek, bana çok zor geldi. Merdivenler tam istediğim gibi oldu, şansıma iyi bır marangoz ile çalıştık. Senin ev den de kareler görelim isterim. Beğenilerin için çok teşekkür ederim.

      Sil
  5. Şte yaşammışlık kokan gerçek bir ev . Bir de Düş hanımı görebilseydik ❤️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aile yadigarlarini çok seviyorum. Duş iyi, uyuyup duruyor.

      Sil
  6. Bence gayet başarılı nostalji kokan evleri seviyorum her köşede farklı bir ayrıntı kırmızı fener ayna koltuklar sepetler hepsi birbirinden güzel.

    YanıtlaSil
  7. Teşekkürler meltem, dikkatli bakışın için.

    YanıtlaSil
  8. SICACIK BİR EV GÜLE GÜLE OTURUN :)

    YanıtlaSil
  9. Merdivenlerine hayran olduğumu söylemiştim daha önce bir çok kez biliyorum. :)
    Ancak son karedeki, o köşedeki sandalye de neyin nesi? Ona da bittim ben!
    Evin çok güzel... Sevgiler çok. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bravo ersin, gözler müthiş, sandalye, burada bazen insanlar bize değerli olabilecek bır eşyayı çöpe atabiliyor. Bu sandalyede aynen öyle geçti elime, bır gün daha yakın fotogralayayim onu. Benden de sevgiler.

      Sil
  10. Merdiven altı çok güzelmiş, bir de Ersin'in beğendiği sandalye gerçekten özellikli bir şey.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler Monica, bu arada gelinim ile adassiniz. Sandalye ye daha özel davranmaliyim, pek severim kendisini.

      Sil
  11. Huzurun,sıcaklığın adı...Bende de var çöpten alınmış bir sandalye ,özelleştirilmeyi bekliyor....( ne çok benziyoruz)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Saçlarımız da Kıvırcık :))) huzur herseyin başı.

      Sil
  12. Tam keyif yapılası bir ev:)
    Misss;)

    YanıtlaSil