Çarşamba, Haziran 24, 2015

bahçe köşesi...

bu yaz, en çok bahçede oturuyoruz.
sebebi de zeytinağacının gölgesi.


küçük bir çatı gölgesi asla yetmez bizim buraların güneşine.
ağaç gölgesi en güzel olanı,
bir küçük esintide dallar kıpırdayıp, daha fazla serinletir.


kayrak taşlarının üzerine suları döküp yıkayınca,
ağacın da gölgesi düşünce, gel keyfim gel.


mutfagın önü, kahveye yakın.
:))


küçük bir alan da olsa, bahçe de olmak gibisi yok.


emel'ciğim bu satırlar senin için,
asla hayallerinden vazgeçme hani o evin varya düşlediğin bahçeli.
bu kırlentler, benim bahçeli ev düşlediğim zamanlarda alındı.


kitap okumak için en ideal köşe.



bahçe örtüleri sıksık değişmekte,
çünkü bahçedeki kediler de çok seviyor, bu köşeyi,
evden ayrılmaya görelim, hemen yerleşiveriyorlar.


nedense beyazı ve keten kumaşı çok seviyorlar.


arkadaşlar, ben bu tarz fotoğraf çekmekte çok zorlanıyorum.
çiçek, böcek verin bana çekeyim ama
ev dekorasyonu fotoğraflamak hiç öyle kolay değil.
bu işi layıkıyla yapan arkadaşları yürekten kutluyorum.


25 yorum:

  1. Ben de lkedilerle aynı şekilde düşünüyorum.
    O köşe harika :)
    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Duş hanimla, yanyana oturdugumuz da çok olur.

      Sil
  2. Daha ne olsun? Konsept tamam, açılar tamam, dekorasyon desen 10 numara. :)
    Kendine haksızlık etme lütfen, oldukça iyisin. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Simardim, ışık konusunda başarısızim.

      Sil
  3. kırlent almaya başlamalı o zaman
    harika bir köşe fotolarda harika...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet hiç durmayın, hayalinize ne lazımsa en kucugunden başlayın.

      Sil
  4. Güzel bir mekanda huzur köşeleri yaratmışsınız. Maviyle beyazın uyumu ne güzeldir. insanı dinlendir
    Hepimizin fotoğraf çekimleri giderek daha iyiye gidiyor. Amatör olunca bu öylesine doğal ki.
    2., 4., 5. kareler ne güzel çıkmış. Görmek istediklerinizi daha dikkatli toplamışsınız.
    Deniz objeleri ne kadar ilginç. Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tekrar dönüp fotograflara baktım. 2 . 4. Ve 5. Ye, cok tesekkurler, moral verdiniz. Sevgiler.

      Sil
  5. Çekemem demişsiniz ama bence de gayet hoş olmuş bahçenizden kareler. Bahçe oldu mu hayat daha güzel oluyor sanki. Küçük büyük ne fark eder, avuç içi kadar bile olsa bahçe güzeldir, kıymetlidir, huzurludur. Çok beğendim ben koltuklarınızı, örtülerinizi, o çiçekleri, makrome saksılığı:) Mutlulukla huzurla oturun. Kediler çok seviyorlar örtüleri, hele ki yeni yıkanmış olan mis kokuluları, sonra koltuklara da masalara da bayılıyorlar hatta bazen saksı dipleri:) Onlar da mutlu olsun yeter ki, örtü yıkanır bişeycik olmaz.
    Sevgilerimle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tuğba çok teşekkürler, temiz ve beyaz örtüleri daha da çok seviyorlar sanki.

      Sil
  6. Bayildim:)) evin de fotograflar da oyle guzel ki.. iyi ki paylastin:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dilerim birgün Evimi de paylasirm, ne güzel olur.

      Sil
  7. Moon kiracıyız ama bahçeli bir evdeyiz.bahçe gibisi yok..Küçük bir bahçe belki ama tam seyirlik bahçen...Gayette güzel çekmişsin....Özellikle masanın üzerindekiler göz alıcı :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bahçe nefes almak demek...tesekkür ederim beğenin için.

      Sil
  8. Bizim kedilere beyaz kırmızı mavi hiiiç farketmez , örtüydü minderdi biz orada olsak bile gözümüzün içine baka baka hooop zıplarlar. Çok konformist bunlar çoook.
    Nihayet bu gün açabildim fotoğrafları kayısılı kek eşliğinde geziverdim sizin oraları. Şimdilik hoşçakal, yarın yine gelirim ☺️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. her zaman gel Nilgün, seni blog da görmek daha güzel.

      Sil
  9. Bahçede çok iş var, duvar yapılacak onu bekliyoruz. O zaman istediğim gibi olur inşallah. Teşekkür ederim Güliz.

    YanıtlaSil
  10. Ah nasıl içime dokundun! Sen beni nasıl yüreklendiriyorsun biliyor musun? Hani böyle salıncakta sallanırsın, tepeden aşağı inerken için boşalır gibi olur ya...tamda öyle hissediyorum şimdi. Çok inanıyorum ve bende seni örnek alıyorum Ayşencim, biliyorsun bir sürü bahçe alet edavatı aldım, küreğim bile var:) Olacak biliyorum ve sabırla bekliyorum. Sana komşu olmayı diliyorum.
    Evinde tam bir ege evi. Çok samimi, sade ve doğal. Sen gibi.
    Çok teşekkür ederim Hayalime ortak olduğun, beni yüreklendirdiğin için.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ne güzel komşular oluruz, sürekli üreten...

      Sil
  11. Dün tabletten bakmıştım bugün bilgisayardan bir daha göreyim dedim:) Nasıl güzel orası , ne tatlı bir verandan var:) İnsanın ömrü uzar vallahi orda:) Uzuuuun ve mutlu yaşa:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. açık hava olsun, başımda gökyüzü yetiyor. güzel günlerimiz olsun.

      Sil
  12. Tam bir huzur köşesi,renkler öyle güzel kii,nasıl da yakışıyor yaz bahçelerine bu tema...Arka penceredeki perdeler hele onlara bayıldım,delik işi , danteller ne güzel birleştirmişsin onları :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. perdeleri çok severek yapmıştım. eski danteller işe yaradı.

      Sil
  13. ''Gel keyfim gel'' demişsiniz de, bence ''keyif'' zaten orada yaşıyor. Maşallah. Aşırı kıskandım, nazarım değmesin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kıskanmak, evrene mesaj yollamak sayılır.

      Sil