Çarşamba, Haziran 10, 2015

çilekli tart...


Bütün bu hazırlık sadece tart için değil. 
Kek çırptım ve bır miktar kek hamurundan tart kalıbına döktüm.


Çileği biraz kaynattım,  rengi versin diye,
Nişasta ve şeker ile dolguyu hazırladım. 
Tart hamurunun orortasına bu karışımı döktüm. 
Ince kestigim çilekleri üzerine dizdim.


kek tarifimi tekrar vereyim,
1 su bardağı şeker, 3 yumurta,
1su bardağı yoğurt, 1 su bardağı sıvı yağ,
kek hamuru kıvamına yetecek kadar un,
bu da 3- 3,5 su bardağı un gibi oluyor,
2 paket kabartma tozu.
bu hamurdan  iki kepçe kadar tart kalıbına döküyorum.


anlaşıldığı üzere evde ve blog da,
hayat yavaş yavaş eski seyrine dönüyor.
kahve, tatlı, reçel, kitap vs....

8 yorum:

  1. bu tartın yanına çay yapmayan bloger aslaaa olmazzz,eline sağlık:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güliz de Çilekli kek var, hadi bana gelin mavi caydanlik da çay demlerim.

      Sil
  2. Moon yemede yanında yat :)) İşte o kadar....sevgiler

    YanıtlaSil
  3. şenlik şenlik!!! muhteşem görüntüler eşliğinde başladım sabaha, Allah senden razı olsun, gözümü gönlümü şenlendiriyorsun Ayşen!
    Çileklerin rengi nasıl güzel çıkmış, bende deneyeceğim senin taktiği,
    selam ederim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Neseliyiz bu aralar Emel, hayata da yansıyor. Günlük hayat guzellestikce, dünya da guzellesecek. Selam alip, Sevgi yollarım.

      Sil
  4. Offff şahane bir görüntü,çok cezbedici ve baştan çıkarıcı lezzet :))) Ellerine sağlık

    YanıtlaSil