Pazar, Haziran 14, 2015

kargı koyu akşamüstü...


yeni haftaya masmavi karelerle başlamak istedim.
geç oldu gelmesi ama ''yaz geldi.''


deniz sefamız başladı.
sabah erken, akşam geç yapıyoruz bu sefaları.
sabah yürüyüş ve yüzme ,
akşam üzeride hem yüzme, hem keyif.


bu kareleri çektğim yer,
kargı koyunun en sonu.


önümüzde deniz, arkamız da, keçilerin dolaştığı tepeler.
minnak bir su birikintisi, kurbağalara mekan olmuş.


koyun bitiminde ki, eski taş ev. 
bu kulubenin, üst tarafında da keçi ağılı var.
biz oradayken, haylaz bir keçi yavrusu vardı.
sürekli kaybolup meliyordu.
zavallı annesi, koşa koşa gelip alıyordu onu.


bu kocaman kız, en sonda bulunan işletmenin, uysal kızı.
bizimle birlikte  gün batımın seyretti.


yüzmenin en güzel olduğu saatler,
işte bu pembeleşen suya girdiğim zamandır.

10 yorum:

  1. Evet en sonunda yaz geldi de bu güzel görüntülere kavuştuk . Senin deniz sefalarını kıskanmıyor değilim . Biraz araştırma yaptım Datçada küçük işletmelerin çoğu köpek kabul ediyor , çocukların proğramı belli olsun biz de birkaç günlüğüne Keşkül'ü alıp gelmeyi planlıyoruz. Seninle gün batımına karşı bir kahve içmek isterim tabii o aralar sen de uygun olabilirsen .
    Mutlu bir hafta dilerim , mavisi bol 💙

    YanıtlaSil
  2. Çok sevinirim. Nilgün, Datça da hayvan sever çoktur. Hadi bakalım maviliklere...

    YanıtlaSil
  3. nefis iç açıcı kareler ilaç gibi geldi yine! iyi ki varsın..
    cuma akşamı yaşadığımız korku üzerine, keçi kayboldu diyince aklım gitti yine, aman bu dört ayaklılar hiçmi hiç kaybolmasın..
    gün batımı ahh ahh nefistir, seyrine doyum olmaz.
    mavisi bol karelerinle yine yeniden buluşmak üzere,
    sevgilerimle,


    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hardal yaramazi çok sansliymis bulundu. Geçmiş olsun, cok korkmustur.

      Sil
  4. İşte ben bu karelere bayılıyorum bol bol baktım fotoğraflara temiz havayı içime çektim hafif esen rüzgarı hissettim kapanışıda günbatımı kareleriyle yaptım:)... harikasın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne mutlu bana, deniz kokulu rüzgarlar yolluyorum.

      Sil
  5. Ah harika hepsi...Cennette yaşıyorsun vallahi sevgili Ayşen:) Köpeciğe ( pek de köpeceik denemez iriliğine bakınca ama:) bayıldım:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bakma sen iriligine, kuzu gibi oluyorlar birazcık sevgi karşısında.

      Sil
  6. Demek Datça'da deniz yüzecek kadar ısındı. Buna sevindim, çünkü haftaya Datça yolcusuyuz. Deniz kokulu rüzgarları özledik.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok ısındıgi söylenemez ama yuzuyorum. Siz gelin haftaya kadar isinir.

      Sil