Salı, Haziran 28, 2016

emaye güzelleri...

emaye koleksiyonumun en güzel parçaları oldular.
emaye merakım her yere yayıldı.
arkadaşlarımın anneleri de,  benim bu merakıma,
seferber olup, emaye arıyorlar.
çocukluk arkadaşım Fatoş, 
Çanakkale'nin Biga ilçesinin bir köyünden,
neredeyse köyü harekete geçirmiş, 
ve bunları bulmuş benim için.


üçü bir arada karşınız da,


tablo gibi bir tencere,


ne kadar canlı renkleri olan bir tabak,
Yugoslavya' da  üretilmiş.



güller açan bir kase.


renklerin ahengi ile dans eden bir tencere.

12 yorum:

  1. Ne kadar nostaljik ve güzel! Ben de geçen bir züccaciyede masmavi emaye bir çaydanlık gördüm. Çok hoşuma gitti ama onlar içten biraz atınca zararlı oluyor diye almadım. Ama içimde kaldı :) ❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. emayeler kullanırken çok dikkatli olunması gereken ürünler ama olsun kırılırsa da dekor oluyor.

      Sil
  2. Tencereye ayrı bayıldım! Ne mutlu bir şey bu emaye. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet evet melis mutlu çok yakışan bir kelime ...

      Sil
  3. müthiş,Ayşencim herşey güzel gönlüne göre olsun.
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevgili Havva hepimizin güzel gönülleri mutlu olsun. teşekkürler.

      Sil
  4. Gerçekten de tablo gibiler. Bu güzellere kavuştuğunuz için şanslısınız. Emaye ürünler bana hep çocukluğumu hatırlatır.

    Sevgi ve selam ile.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çocukluğum da vardı, genç kızlığım da şimdi de ellilerime denk düştü onları güzel anılarda saklı tutmak.

      Sil
  5. Küçücük bir Datça Evi. Kapı kenarındaki duvarda bir plakanın üzerinde " Emaye Müzesi" :))
    Olur mu? Olur !
    Çok da cici olur. Girişte bir de minnak kafe ... Ay bayıldım.
    Son bir ayda 4 ülke, 4 başkent yapınca, elin oğlunun yaptıklarını da yakından görünce coştu beynim. Kendime de bir " Yüksük Müzesi" açtım gitti hayalimde.
    Sevgiler kocaman kocaman.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. müthiş bir hayal, hayal etmekle başlar herşey tulin. gezilerinin hayran hayran bakan takipcisiyim.

      Sil
  6. Şimdilerde emayeler de desen ve renKler bu kadar şirin değil sanki.

    YanıtlaSil