Çarşamba, Şubat 24, 2016

baharı peşime takmışım...

Sonsuz bahar ülkesinden,  dönerken 
baharı da beraberimde getirmişim. 
Datça'ya döndüğümde badem çiçekleri karşıladı beni.
Üç ay sonra eve dönünce, malum iş,  güç fazla oldu.
Tahmin ettiğiniz üzere bloga uzak kaldım. 
Oysa, Bogota'da gezdiğim bır kaç yer daha var paylaşacağım. 
Şimdi araya badem çiçeklerini alıyorum. 
Etrafimizda dolanan sıkıntı ve karanlığa rağmen,
içimiz açılsın diye.
bence, Bahar umudun ta kendisi.

    




















16 yorum:

  1. Ah içim açıldı gerçekten..

    YanıtlaSil
  2. gerçektende iyi geldi içim açıldı aynen :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok iyi oldu o zaman bahar bu yaşama sevinci.

      Sil
  3. Nasıl da güzeller...Ben de vatanımızın güzel bir köşesinde yaşıyorum ama burası da çok güzel."dildennagmeler.blogspot.com"

    YanıtlaSil
  4. Adsız8:01 ÖS

    Ayşenciğim.....çok, çok güzeller sizi ne güzel karşılamışlar...ev işlerini...yerleşmeyi ..yavaş yavaş kendini yormadan...arkadaşım...güzellikler adına sevgiyle kalın emel.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Emel çok çok teşekkür ederim. Cevap vermekte geç kaldım kusura bakma arkadaşım.

      Sil
  5. Tatilden dönünce ben işe güce öyle bir dalarım ki sanki evimden hiç ayrılmamışım gibi olur bir süre sonra. Oysa yavaştan almak lazım her şeyi sindire sindire yapmak lazım ...
    Neyse hoşgeldin tekrar. Her zaman yorum bırakamasam da ben de gezdim seninle , ne iyi ettin de gittin gördün ve paylaştın bizimle!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Nilgün farkındayım, her zaman yürekten hissediyorum.

      Sil
  6. Resimleri görünce gözüm gönlüm açıldı :) Doğa ve bize verdiği enerji üzerinize olsun.

    Sevgiyle kalın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne güzel dilek tesekkur ederim. Sevgiler.

      Sil
  7. Ha gayret! Az kaldı buraya da gelecek :)

    YanıtlaSil