Pazar, Mart 12, 2017

bilip, tanıdığım otlar...

bu günlerde ot bolluğu zamanı.
benim öğrenip, toplayabildiğim otları tanıştırayım.


yakından fotoğrafladım belki ot toplamak isterseniz tanıyabilin.


ben genelde hepsini karışık pişiriyorum.


benim ot tarifim,
kuru soğan, taze soğan, taze sarımsak, ince pırasa
pazı ve bol bol topladığım karışık otlar.
önce kuru soğan, sonra ince kıyılmış pırasa,
sonra taze soğan, sarımsak ilave ediyorum.
bu malzemeler hafif yumuşayınca. ince doğranmış pazı ve otları ilave edip,
pişiriyorum.
daha sonra ister yumurta kırıp, ister sarımsaklı yoğurtla
afiyetle yiyoruz.



❤❤❤❤

2 yorum:

  1. Bazılarını ilk kez duydum ve hiç görmedim de ... Bu hafta pazardan dereotu roka nane aldım da çok sevindim yeşillik aldım diye... İnş bu otlar da zamanla hayatıma girer...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bazı semt pazarlarında bulunabilir. Inşallah karşılaşırsiniz.

      Sil