Çarşamba, Mart 01, 2017

muzlu şekersiz kek...


yaklaşık 4-5 aydır şekeri hayatımdan çıkardım.
benim için çok zor oldu.
tatlı krizine çözüm bir tarifim var .
 şekersiz, unsuz kek.


2 adet muzu iyice ezdim,
2 yumurta ilave ettim,
alabildiğince keçi boynuzu unu, 
1 bardak sür, 1/2 bardak sıvı yağ,
kabartma tozu ekleyip çırptım.
kuru üzüm de ekledim:


fırına vermeden elma dilimleri ile süsledim.


çok lezzetliydi.
dilimleyip, kurabiye kutusuna koydum.
kahve yanına güzel olacaktır.


kahve ile yerken de fotoğraflayıp paylaşırım söz.

4 yorum:

  1. Fırın derecesi ve dakikası nasıldı? Çok güzel görünüyor elinize sağlık :) Deneyeceğim bunu da.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Normal keki nasıl pisiriyorsaniz aynı 180 recent işi 30 dakikada. Deneyin seveceksiniz.

      Sil
  2. Kek olmuş işte basbayağı :o

    Marifetli ellerden ne kurtulur ki :) Afiyet olsun, şifa olsun.

    YanıtlaSil
  3. Aaa ne kadar ilginç... Elinize sağlık, deneyeceğim mutlaka :) Afiyet olsun...

    YanıtlaSil