Salı, Ocak 17, 2017

köyceğiz - ortaca...


eskiden bir yere gezmeye gittiğim gün koşa koşa eve gelip, 
hemen fotoğrafları bilgisayara aktarıp, düzenlemeleri yaptıktan sonra,
taze taze paylaşmanın heyecanı içinde olurdum.
 gördüğümü paylaşma isteğim azalsa bile ,
fotoğraf çekmeyi hala bırakmadım.
ama yazılar çok gecikiyor.
hepimiz aynı durumdayız biliyorum.
ama güzelliği ve iyiliği görmeyi asla bırakmayalım.
ilk kare Marmaris - Datça yolundan
 denizin üstü sanki kaynayan sudan çıkan buharlar içindeydi.
ilk kez gördüm bu olayı.


geçtiğimiz günlerde, Ortaca ve Köyceğize gittim.
ayrı zamanlar olsa da ben fotoğrafları birleştirip ancak paylaşıyorum.
her yer narenciye ağaçları ile dolu,
dallar dolmuş, ağırlıktan sarkmış bile. 


renklere, seyirlere doyamadım.


köyceğiz gölü bu muhteşem renklerle olağanüstü güzellikteydi.
martılar, ördekler...


suya düşen yansımalar.
dedim ya;
 güzelliği görmekten vazgeçmeyelim.



göl kıyısındaki çay bahçeleri açık ve oldukça hareketliydi.


kare şeklindeki evlerin mimarisini  her zaman beğenirim.
hele birde tek katlıysa.


sokaklar da, çarşı da dolaşıp durduk.


pazardan alışveriş yaptık.
emek, bereket.


2 yorum:

  1. Ayşencigim..ellerine ayaklarına sağlık ne iyi etmisin.portakal ağacına bayıldım.masallah ben kuzum kuzum diyede sevdim.cok güzel yerler iyi ki varsın.icim açıldı.sevgiler emel.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. emel ne mutlu bana seni sevindirebiliyorsam. kocaman sevgiler.

      Sil