Cuma, Aralık 19, 2014

brikka yada espresso maker....


kahve , kahve her zaman her çeşit kahve...


Datça'da hayvanları koruma derneğine destek kermesi,
her yıl ve yılda iki kez yapılır,
son kermesten  satın aldığım bu espresso makerı hiç kullanmamıştım.
mutfak dolaplarını düzenlerken bulunca bir denedim.


benim bu brikka yı bulmam bir şans oldu, 
evde kullandığım farklı bir brikka vardı.
hatta daha önce bir başka paylaşım konusuydu,  
şu değişik modelli eski espresso makineme ve fotoğraflarına
benim brikkam burada isterseniz tekrar bakabilirsiniz.


 her çeşit kahve iyidir.

4 yorum:

  1. evet ayşen
    kahve güzeldir,hayatta güzel şeyler yapmak ise en güzelidir.
    korunsun canlar:)
    mutluhaftasonu

    YanıtlaSil
  2. kahve içemiyorum ama hep bir espresso makinem olsun istiyorum:) bir de espresso diyemiyorum ben, ekspresso diyorum, anla artık kahve kültürümü:)
    ama mesela, senin sayfaya geldiğimde, şöyle bir köpüklü yanımda olsa da, şu harika fotoların içinde kaybolsam dediğim çok olmuştur.
    Alacağım bu makineden, mete sever arada ona yaparım.
    Güzel bir sabah dilerim, saat şu anda 7:15 ve ben karga ....yemeden, 6 da uyandım bu haftasonu:))

    YanıtlaSil
  3. havva güzel şeylerdir, dünyayı yaşanılası kılan değil mi?

    YanıtlaSil
  4. emel kahve içtikçe daha çok sevilir, sen ala bir tane mete ile arada içersin, kocaman sevgiler.

    YanıtlaSil