Pazar, Haziran 05, 2016

mumlar...


bloga alıştırma zamanlarım ara uzun olunca,
o üretkenlik, o blogger bakışı içinizde bir yere kaçıyor.
tekrar hayata dönmek gibi.
sevdiğim şeyleri keşfetmek.


Datça rüzgarsız olmuyor ve bahçede mumları yakmak,
sıkıntı yaratıyor.
aklımda bu düşünce vardı.
camların içinde yakarsam belki sönmez. 


evde bulunan, doğadan topladıklarımı düzenlemeye çalıştım. 


kuruttuğum portakallar, kozalaklar, karabiberler. 


mumlarım, arkadaşlarımın hediyesi,
mum kursunda öğrenip yaptıkları mumlar.


ama bahçeye çıkarmaya kıyamadım.
merdivenlere dizdim.




bu işlerle uğraşırken içine sevgimi de kattığım kesin.


yaşasın bloga dönüş...
ve yeni gelen hafta sevgiyi çoğaltsın.

15 yorum:

  1. günaydın Ayşen,
    bayılıyorum mumlara,çok da şık olmuş yaratıcılığın.
    sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Işıl ışıl bir dönüş olmuş bu. Mumlar romantizmin simgesi. Ben de çok severim.
    Arkadaşlarınız da harikalar yaratmışlar. İnsanın gözü dinleniyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ne güzel dediniz, ışıl ışıl bir dönüş, çok yakıştı duruma. teşekkürler.

      Sil
  3. merdivenlerin çok güzel, rengine bayılıyorum, mumlarınla daha da güzelleşmiş. Keyifini çıkar ayşencim. Mutlu haftalar, hayırlı ramazanlar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. emel o merdivenlerin rengini senelerce hayal ettim. sende hayal kurmaya devam et.

      Sil
  4. Çok güzel olmuş...Ne güzel bir fikir, benim balkon için hemen not aldım...sevgiler

    YanıtlaSil
  5. Hoşgeldin! ne hoş bir düşünce süslü süslü cam kavanozlar vazolar içinde rüzgar bile olsa vız gelir tırıs gider bu güzelliklere..
    mutlu mesut harika bir hafta dilerim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim sebuş. rüzgarda yaktığımda göreceğiz durumu.

      Sil
  6. Evet bloğa dönüş bin yaşasın !
    Tarçınlı mumun kokusu buraya kadar geldi , mis mis 💖💖

    YanıtlaSil
  7. merhaba ziyaretin için teşekkür ederim. uğrarım elbette.

    YanıtlaSil
  8. Görüntü çok harika portakallı mum favorim oldu merak ettim yandığında koku ya etkisi varmı?Sağlıkla kalın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. portakallar kurutulmuş olduğu için çok keskin bir koku olmuyor. teşekkürler.

      Sil