Çarşamba, Haziran 15, 2016

bir sepet kek...


herşey üç yumurtayı kaseye kırmamla başladı.
şekeri, tereyağı, sütü, kabartma tozu,
kuru üzüm ve ay çekirdeği karışınca işe.
kek yapmak durumunda kaldım.


hepsini birbirine karıştırıp.
kek kağıtları ile kalıba döktüm.


180 derecede 25- 30 dakika da pişti.
pişerken seyretmeyi sevenlerdenim.
sihir gibi kabardı.


sonra renkli kağıtları ile sepete dizdim.
önce seyri gerek.


sonra lezzet testi. 
kek bu her zaman lezzetli olur.
onun da işi bu.


sağdan, soldan, tepeden kareledim.


afiyet bal şeker oldu.


8 yorum:

  1. Afiyet olmuştur çoktan ...
    Yapasım geldi !

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. fotoğraf çek, düzenle blog da paylaş o zaman dek bitiyor. ben çocuklara dağıtıveririm.

      Sil
  2. Afiyet olsuun rengarenk çok hoş :) Bir vakit bulup otursam, kendi bloğumdan da vazgeçtim merak ettiğim bir kaç kişi var ( onlardan biride biliyorsun sensin:) sayfaları, fotoğrafları , yazıları arasında kaybolsam ... Olacak inşallah :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. nilgün cüğüm çok yoğundun farkındayım. kocaman sevgiler, beğeni ve güzel sözlerinin için mahcup teşekkürler.

      Sil
  3. Hımmm mis..Olsa da yesek şimdi..Çayın yanında süper olurdu..Ellerine sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. senin evinde de, ne lezzetler olup duru bilirim. :)

      Sil
  4. Çay var çayyy 😀😀ellerine sağlık pek de nefis olmuş 💜💙💚

    YanıtlaSil