Pazar, Kasım 01, 2015

aromalı zeytin yağı...


bir zeytin telaşıdır gidiyor.
zeytinleri topladım.
kırdım, çizdim, sıktım.



erken hasat, elle toplanmış vede soğuk sıkım 
yemyeşil zeytinyağımı aldım.


bütün iş bitti sanmayın.
birde aromalı zeytin yağı yapayım deyip,
işe koyuldum.


kekikli, karabiber taneli hazırladım.
bahçedeki kekikler sağolsun yoksa taze kekik zamanı değildi.


bir - iki dal lavanta koparıp,
birde lavantalı zeytinyağ yapıverdim.
evdeki eski kaşar peynirini küp küp doğradım.
bir dal kekik, bir kaç tane karabiber ve biberiye ekleyip,
birde zeytinyağında bekletilmiş peynir denesem dedim.
iyi ki denemişim, sizde deneyin.


doğanın mucizesi,
doğanın bereketi,
evimizin lezzet....


6 yorum:

  1. yine harikasınız, ellerinize sağlık:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim. doğa inanılmaz. harika olan da o.

      Sil
  2. Harika fotoğraflarınla mutlu oldum yine :)

    YanıtlaSil
  3. Elinize sağlık güzel görünüyor , tadıda nefistir mutlaka afiyet olsun . Fotoğraflar harika

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim. tadı benim damak tadım için çok uygun.

      Sil