Pazar, Ocak 18, 2015

olive farm


bu fotoğrafları paylaşmakta neredeyse bir ay geciktim.
yılbaşı öncesi, Datça' daki en sevdiğim dükkana gidip,
biraz alışveriş yapmıştım.


Olive Farm da
satılan her şey doğal,


mekan çok güzel,
 laf aramızda bir şey almasam bile bakmaya gitmişliğim, 
çok olur.


reçeller, zeytin ve zeytinyağı çeşitleri,
çok farklı sirkeler vardır. İncir sirkesi en beğendiğimdir.


zeytin ağacından yapılan ahşap ürünleri çok seviyorum.


toprak ve seramik özel tasarım,
kapkacaklar, sade ve şık.


zeytin ağacının muhteşem dokusu,
büyüler beni.


baksanıza hiç bir çizgi, bir diğerinin aynısı değil.


olive farm yolunda ilk papatyayı görmüştüm.
aralık ayının son günlerinde karşıma çıkmıştı şaşkın.


içi dışı güzelliklerle dolu bir dükkan.


NOT: fotoğrafları telefon ile çekmiştim, bu nedenle iyi değiller.

11 yorum:

  1. iki yerde var istanbul da ikisi de çok uzak. Bazı gurme satışı yapan yerlerde var ama yerinden almayı tercih ederim ve sanırım bir gün sırf bu olive farm ürünleri için karşıya geçeceğim.
    İncir sirkesi mi dedin? Alayım notlarımı hocam:)

    YanıtlaSil
  2. Bilirsiniz, zeytin "yaşam ağacı" olarak da adlandırılıyor. Ürünler gerçekten çok güzel ve göz alıcı.
    İlginç bir şeye tanık olmuştum; Kediler zeytin ağacından yapılmış ürünleri kemirmeyi çok seviyorlar.Tadı mı, kokusu mu cazip geliyor, bilinmez..

    YanıtlaSil
  3. Miss gibi bir koku geldi bana.

    YanıtlaSil
  4. yolumu düşüreyim ben kuruçeşmeye ayşen

    YanıtlaSil
  5. emelciğim İstanbul da olduğundan haberim yoktu. git git, sende seversin, iyi gelir sana...

    YanıtlaSil
  6. olive farm benim saklı cennetim...badem kolonyası; zeytin ağacından cilasız boyasız mutfal aletleri... herşeyden öte o birbiriyle uyumlu ve hiç fire vermemiş dekorasyon ve atmosferi.... geçen yıl hazıranda da ben bir post yazmıştım fotolar hemen hemen aynı ;) belki bakmak; satın alırken nelerden mutlu olduklarımı okumak istersin :)
    http://mrlgrck74.blogspot.com.tr/2014/06/haftasonu-datca-gezisi-ve-datcanin.html

    YanıtlaSil
  7. Makbule hanim "ölmez ağacı" da diyorlar. Kedi için bir parça zeytin dalı falan bulayim. Evin bahçesinde bir zeytin ağacı var. Dikkat edeyim kedilere ağaç ile ilişkileri nasıl.

    YanıtlaSil
  8. Tulin oh! Ne iyi oldu o zaman sevgilerim de gelsin.

    YanıtlaSil
  9. Havva birde o dükkanı fotoğrafla merak ettim şimdi.

    YanıtlaSil
  10. Meral hanim sayfanızı gezdim. Sayfama ziyaretini için teşekkürler.

    YanıtlaSil
  11. Benimde en sevdiğim yerlerden biridir Datçada görmek iyi geldi :)

    YanıtlaSil