Çarşamba, Mart 04, 2009

GÜNDÜZ DÜŞLERİM


ayak üstü düşler görüyorum; kırlarda oluyorum kimi zaman ,en çok da hamak görüyorum ,birde dereler..suların sesi ,derenin berraklığı ve içindeki taşlar..taşlar bile benden daha canlı, su akıyor ve yeşil yeşil yosunlar, suyun içinde minik balıklar, yosunlara geliyor..ve ben yemyeşil kırlara uzanmışım...yanımda bir sepet içinde şarap ... çıplak ayaklarım da çimenlerin nemi sanki mucivezi bir merhem gibi parmak uclarımdan bütün vücüduma yayılıyor ...şarap tatlımsı ve her yudumda bu kez başımdan ayak parmak uçlarıma kadar yayılan yumuşak ve tatlı şarap tadında bir duygu ve sukunet..ve tüm varlığım eriyor çimde başım dönüyor ama şarap değil döndüren..ağaçların yaprakları arasından sızmaya çalışan güneş , çünkü güneş beni fark etti..yapraklar kımıldadıkça esen tatlı rüzgarla güneş aralardan kaçarak bedenime ulaşıyor,bir an yüzümde ,biran saçlarımda .biran ellerimde ..şarap,güneş,çimler ve dereden yayılan tılsımsı müzikve göz kapaklarımda , güneşin verdiği kıpkızıl ışık , güneşli hayallerimin en güzel rengi.çektiğim bütün acıları ve hayatı unutturan o mucizevi kızıl ışık..Sadece mutlu derin bir boşluk bir hiçlik içindeyim..gündüz düşlerimde ...güneş tüm bedenim de yeniden varolabilmek için...(02.06.2006)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder