Pazar, Mart 08, 2009

YAZMAK

Sayfalarca yazmak istiyorum rahatlatıyor beni,kendimle paylaşıyorum sevdalarımı,acılarımı,sevinçlerimi,umutlarımı,yok oluşlarımı ve herşeye rağmen varoluşlarımı.Bir başka yalnızım yazarken harflerin,kelimelerin,cümlelerin içinde sayfalarda.

Yalnızım ama çok güzel bir duygu, hiç bir mantığa esir olmadan yüreğimce dolaşıyor kelimeler usumda,damarlarımda,bedenimde.Mantık yok,kahredici kurallar yok yüreğimce yazıyorum arınmış, tertemiz. Dün gece geç saatlere dek yazdım.Bu sabah da aynı istekle geldim işe, o kadar sıkı çalıştım ki işlerimi çabucak bitirdim ,yazmaya vaktim kalsın diye...İşletmenin içinde o korkunç gürültüde büyük bir şenlikle dolaşıyordu kelimeler yüreğimde , beynimde dökülüvermek için bembeyz kağıtlara...Yazmak, yazmak,yazmak varoluşumun en önemli kanıtı.
1983 yılı 24 ocak

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder