Pazartesi, Temmuz 06, 2015

önüm, arkam,sağım,solum...

sabah yürüyüşünde, etrafımda gördüklerimden.
objektife aktarabildiklerim.


zamanı geldi.
sararıp solmakta, bahar da yeşeren,
sabah yürüyüşlerinin rengi artık böyle oldu.


daha önce de yazdım, şu saman balyalarını çok seviyorum.
böyle alıp evin içine dizesim var.


doğa yine de, süssüz bırakmıyor.
şimdiler de. bu maviş çiçekler var. 


arada yanlarına gidip, hani sevmiyor değilim bu balyaları.
:))


yemyeşil kırlarda,
salınan nazlı gelincikler de son durum.
bahar gitti. yaz dır gelen.
gelebilirse tabii.


mavi çok başka sabahları,
ışıl ışıl..
deniz suyu oldukça soğuk bu günlerde,
yine de üşüye üşüye giriyorum.

3 yorum:

  1. Ne huzur verici, ne güzel manzaralar. Her mevsim ayrı güzel...

    YanıtlaSil
  2. Country girl ! Bir film izlemiştim böyle enfes görüntüler vardı. Ne güzel sen hayal perdesinde değil çıplak gözlerinle görebiliyorsun !

    YanıtlaSil
  3. şöyle bir akşamüstü gezisi oldu bana.
    sevgiler

    YanıtlaSil