Pazartesi, Temmuz 06, 2015

kıyıdan, köşeden...


evin fotğraflarını çekerken, bazı detayları da 
çekmiş ama paylaşmamıştım.


kıyıdan, köşeden
ev süslerim.
mavi köşe.


bu minderi becerikli bir arkadaşım dikti.
asıl amacı kendine bizim evde sürekli bir yer edinmekti.


seviyorum fenerleri, hele akşam üzeri yakıp seyretmeyi.


fitili olanlar da var ama ben hepsinin içinde,
mum yakmayı daha kolay buluyorum.


minyatür evlerden, bütün duvarlara doldurasım var.
evlerden birini Kolombiya'dan oğlum getirmişti.
diğeri sanırım 30 yıldır benimle,
hava durumunu bildirir.


bu koku çubuklarını
http://www.10a10.com/
bambu koku internet sitesinden aldım.
çubukları ters çeviriyorum evin havası değişiyor.
güvenli bir alışveriş yaptım.


dekorasyon da valiz köşem
:))))


yemek masası ve duvar süsleri.


kıyı, köşeye kuş bakışı bakmak.
ev dağınıkken bu fotoğraflar bakmak iyi oluyor.
:))))


1 yorum: