Çarşamba, Mart 05, 2014

şifonyerin üstü...

bu sabah uyandığım da, şifonyer ve üstündekiler,
bana bir başka gözüktü,
oysa hepsi bildiğim, hergün gördüğüm,
fotoğraf makinemi elime alıp,
o an ne gördüysem kareledim.
incik, boncuk - kutu, mutu 
bakalım neler varmış.


şifonyer vede ayna babaannemden,
bir aynam daha var ondan kalan,birgünde o çıkar karşınıza.
kutular içinde tokalarım, bilekliklerim,
saç bantlarım falan var.


kolyeler, seyahatlerden, eş dosttan gelen hediyeler,
ama en özel olanı takılarımı astığım dal.
el yapımı çok değerli bir armağan.


hasta çiçeklerim  :) evin heryerinde, 
şifonyerin üstüne de üç küçük vazo düşmüş,
 bebeklerim var, yine seyahatlerimde aldığım hatıralar.
ve oğlumun 8 yaşında iken, 
doğum günüm için aldığı ahşap müzik kutusu.

bakıp da gördüklerim,
görüp, bildiklerim....
ev içi fotoğraf çekimlerine devam....

7 yorum:

  1. en değerlisi sanırım müzük kutusu olan mı? hepsinin yeri ayrıdır tamam da, benimde gözüm ona takıldı:)
    Mutlu sabahlar

    YanıtlaSil
  2. sanırım renkleri seviyorum havva,
    fotoğraf çekip görünce daha iyi anladım bunu...

    YanıtlaSil
  3. emel , bir erkek çocuk annesi olarak gayet iyi tahmin ettin, kız da olsa en değerli olacaktı elbet, evlattan kıymetlisi yok... ama erkek çocukların bir başka hali oluyor anneleri ile... bir vitrin de görüp beğenmiştim, nasıl da unutmamış doğum günümde babası ile gidip almıştı...

    YanıtlaSil
  4. Şifonyerin tamamını da görebilseydik keşke..

    YanıtlaSil
  5. asortik krep bir postta şifonyerin tamamı diye hazırlarım.

    YanıtlaSil