Pazartesi, Mart 08, 2010

PRAG - PRAHA.....

Yeni bir şehre ilk gelişimde olduğu gibi kaybolma isteğim sarmıştı benliğimi yitip gitmeliydim bu şehirde ...zamansızlıkta...Biliyordum ki; hiç bir şehir içinde kaybolmadan keşfedilmez . PRAG görmeyi en çok düşlediğim şehir keşfe hazırım.



Gotik ve romantik olmayı becerebilen büyüleyici masal şehrinde hem bu zaman da hem yüzyıllar öncesindeydim.

ne bakmakdan,ne yürümekden, nede koklamakdan yorulamadığım ve doyamadığım masal şehri praha....


Vaslav meydanında tramvay cafe de PRAHA kentinin taksicilerini seyrederken birden KAFKA göründü , şimdilerde türk hava yollarının mülkü olan bürosuna geliyordu.Sabah böceğe dönüşerek uyandığı odasından ,charles köprüsünün kıyısındaki evinden çıkmış...insanlığın büro kağıtlarından zincirlerini kırmak için....
 
21-22-23 aralık 2007 PRAG
PRAHA ....içinde ''moon''

3 yorum:

  1. Bazen dünyada Prag'ı görmeyen bir ben kalmışım gibi bir hisse kapılıyorum. Yakınımızda olan bunca önemli bir tarihi beldeye nasıl gitmedim bunca seyahatten birinde aklım almıyor. Güzeldi değil mi? (Enginar hikayesi için teşekkürler)

    YanıtlaSil
  2. masal şehri,gece gündüz hiç sıkılmadan hep görmek arzusu işe dolandım durdum...

    YanıtlaSil
  3. eyiki Viyanadan geri dönülmüş...

    YanıtlaSil