Salı, Mart 23, 2010

KARAKÖYDE BAHÇEDE BALIK...

bahar geldi gibi...
hem denizin dibinde,hem bahçenin içinde... balıklar denizden tavaya düşmüş gibi..
eski galata köprüsünde öğrencilik yıllarında içilen biraların tadı gibi..
karaköyde köprünün yanında balık pazarının bitiminde...
öğrencilik günleri tadında...
okuldan çıkıp öğlen molası gibi....

tahta sandalyeli,tahta masalarda
bahçede bol kedi....
ve ördeklerin eşliğinde....
buz gibi bira içti  ve balıkları yedi...
''moon'' tabiiki...
23.mart.2010

5 yorum:

  1. Bayıldım buraya, ilk fırsatta Üsküdar'dan şıpır şıpır motor, pat oradayım.

    YanıtlaSil
  2. bende çok sevdim oya hanım ...galata köprüsünün eski halli hani bizim okul yıllarımızdaki hali kalmayınca
    belki de ben sevemedim yeni halini :)))
    burası hem galatanın yanında ,hem balık, hem bahçede ...ziyaretiniz için teşekkürler...

    YanıtlaSil
  3. e bu bizim balikci :) belki bir gun karsilasiriz.

    YanıtlaSil
  4. 27.mart ...bak bu akşamda ordaydım yeni geldim...
    ben seni gördüm mü acaba ? :)))

    YanıtlaSil
  5. ben bu aralar is ve ev arasinda mekik dokuyorum. sanirim goremedin ve bir sure daha goremeyeceksin :( ama su isler bi sakinlesin :)

    YanıtlaSil