Salı, Mart 02, 2010

AYVALIK ORTA YERİ....

Ayvalık cunda ,ayvalık şeytan sofrası, ayvalık sarımsaklı da var ama  ayvalık merkezde ne görmüş ''moon''bakalım...
az gidildi, gelibolu geçildi, uz gidildi,ören geçildi,akçay geçildi yollar bitti gibi oldu birden ayvalık görüldü...
kimbilir kaç kez gittim ama hep sevdim sıcacık ,kolaycık her yer avuç içinde gibi ...daracık sokaklarında arabamı sıkıştırmayı sevdim,tekne turunda harika koyları gezip ,papalina yemeyi sevdim...tenekeciler çarşısında hüsnü ustanın meyhanesinde asma altındaki masada rakı içmeyi sevdim...kulağımda Haris Alexiou şarkıları sokaklarda dolaşmayı sevdim....karşıyakaya hemen uzo içmeye gidecekmiş gibi olmayı sevdim...zeytinyağlarını tatmayı,sabunları koklamayı sevdim...


veee sakızlı dondurma  yemeyi çok sevdi ''moon''
çok yıllarda , çok kez gidildi ,çok da sevildi .

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder