Salı, Mayıs 02, 2006

AY VE IŞILTILARI


Ve ay bir tepsi gibi yusyuvarlak , simsiyah gecenin , gökyüzünün ve simsiyah denizin ortasında ..her dolunay da ve hep saat 23. oo sularında o ve ben karşı karşıyayız.. o bazı gecelerde, şehrin ışıltısına nispet belki de benim içimi ısıtmak için deniz sularıyla sevişircesine yakamoz yapıyor..deniz , ay ve ışıltıları..işte bu aylardır süren gece ve deniz kadar karanlık duygularımı sadece deniz ay ve ışıltıları aydınlatıyor...

Saat gece yarısını geçiyor..sessizlik usul usul kendini belli etmeye başladı ..bu koskoca kentte hiç bitmeyeceğini sandığımız o korkunç gürültü bu saatlerden sonra sanki yoruluyor ve hiç direnmeden teslim oluyor derin bir uyku haline ...sessizlik usulca yayılıyor her yere ..hiç bozulmuyor da değil hani..arabaların bir kilometre öteden duyulmaya başlayan motor sesleri hızla yaklaşıp , güçlenip aynı hızla azalıyor.ve bir de sarhoşların uzaklardan duyulan naraları..

saat sabaha karşı üçe yaklaşıyor..üşümeye başladım bu arada aylardan temmuz ve yıllardan 1993..

battaniye mi almalıyım..

ev ne kadar sessiz , nedense salona girdiğimde hep ürperiyorum ..bu kadar büyük bir salon ,bir o kadar da sessiz , başka ne hissedebilirim ki..evet saat üç battaniyem,buz gibi balkon demiri ve ben..( temmuz 1993 )

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder