Salı, Ağustos 29, 2017

bağ bozumu...


bağı bozalı çok oldu ama fotoğrafları anca hazırladım.
o kadar çok fotoğraf çekmişim ki, seçmesi çok zor oldu.


13 ağustos sabahı erkenden, gün doğarken toplandık Datça Vıneyard'ın bahçesinde.
insan ömründe kaç bağ bozumu yaşar ki, diyerek
heyecanla gittim.


hevesli herkese, bir bağ makası, eldiven  ve sepet verdiler.



ve başladık, neşe ile üzüm salkımlarını toplayıp,
bağı bozmaya.


aşağıdaki kare de,
bendeniz pek büyük bir heves içinde,
üzümlerle.

benden çoook çok fazla sayıda sepet dolduran arkadaşlarım oldu,
lakin ben üzümlerle sohbet ettiğimden,
sayı olarak az ama bol muhabbetli üzümler topladım.





üzüm toplama işlemi bittiğinde,
küçük bir kaza geçirdim.
sulama hortumlarından birine takılıp düştüm.
Datça Vıneyard ekibi tüm ilgi ve desteğini sundu.
bağ bozumunun devamına dahil olmam için beni,
traktörle kahvaltı alanına taşıdı.


Datça Vıneyard' ın hazırladığı mükellef kahvaltı,
neşe içinde yapıldı.


toplanan üzümlerin sıkılma aşamasına,
 mekanik ve teknik olarak tanık olduk.


elbette, geleneksel yöntemle de, üzüm sıkıldı.


bu keyifli gün için,
tüm
DATÇA VINEYARD ailesine teşekkürler.

5 yorum:

  1. Great post!

    You have a nice blog!

    Would you like to follow each other? (f4f) Let me know on my blog with a comment! ;oD

    Have a great day!

    xoxo Jacqueline
    www.hokis1981.com

    YanıtlaSil
  2. Önce çok geçmiş olsun. Hayl Allah nasıl görünmez kazalar oluyor böyle..Düşünce acısı sonradan gelir derler umarrım öyle olmamıştır. Sonra iyi bayramlar :) Sonra da , ama sen benim aklıma bağbozumu düşürdün :) Buralarda da vardır mutlaka ama gitmek kısmet olur mu acaba..Olsun ben dilek listeme ekleyeyim de :)) Çok sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nilgün yorumunu görmek beni çok sevindirdi. düşünce acı sonradan çıkıyor kesin bilgi :) o zaman dan bu yana yürümem sıkıntılı kas zedelenmesi oldu. neyse geçecek, bağbozumu ölmeden yapılacak listemdeydi, belki birgün Datça ya gelirsiniz hep baraber gideriz. belli mi olur hayat... Şimal'e kocaman öpücük, üçünüze de sevgiler.

      Sil
  3. Geçmiş olsun arkadaşım. Düşmüş Kalkmış, yine de yüzünde bir tebessüm )
    İyi ki katılmışsın. Özendim vallahi.

    Mutlu Bayramlar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok sağol Tülin'ciğim düşmek çok canımı yaktı hala da sıkıntı var dizimde ama geçecek , buna da şükür.

      Sil