Pazartesi, Ocak 11, 2016

tatlı yiyelim, tatlı gezelim...

Haftaya tatlı bır başlangıç olsun.
Caldas bölgesinde yaptığımız gezide,
her kasabada bu tatlıdan pek bır övgüyle bahsedilince. 
Bende denemeliyim dedim.
Aguadas kasabasının meşhur İncirli pastası. 
"Pıononos"
Birçok dukkan var satan. En meşhur olanda bitmişti. 
Bizde yandaki dükkandan aldık. 
Donna Gloria'nın dükkanından. 
Eve gelince afiyetle yedik. 
Bildiğimiz rulo pasta lakin ortasına, 
büyük yeşil inciden yaptıkları,  bır tür incir şekerlemesi, 
ve araquipe denilen, krema kıvamında karamel sürmüşler. 
Gayet lezzetli, kahveye de yakıştı. 
Günlerimiz tatlısız geçmesin. 




10 yorum:

  1. Moon tatlısız bir yaşam düşünemiyorum ben zaten :) Çok güzel görünüyor..Tadı da sınavdan geçmiş. Afiyet şeker olsun..Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende, bende burada da tatlı çok seviliyor. Sansliyim.

      Sil
  2. İncir çıksa da yesek dedim fotoyu görünce. Pandisyanyasına ne güzel!
    Afiyet bal şeker oldun Ayşencim.
    Sevgiler, oğulcuğuna ve gelinine.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Incir zamanı Datça da yaparım ben bunu. Sevgilerini aldık.

      Sil
  3. mmmmmm mis,incir de tatlı olarak çok güzel bence ..Afiyet olsunn

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Incir, reçeli de, dalından yemeside bır başka.

      Sil
  4. Afiyet olsun.
    Incir kokusu var miydi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bizim incirimizin üstüne yok. Kokusu yoktu. Ama güzeldi.

      Sil
  5. Afiyet olsun nefis görünüyor 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Şükran hanım.

      Sil