Çarşamba, Ocak 06, 2016

chiva, moto chiva, jeep...

Kolombiya'da arabaların hepsi böyle, 
hissiyatina kapılıp. 
Ilk geldiğim günler şehirde lüks otomobilleri 
görünce ne üzülmüştum. 
Ama Christmas ve yeni yıl tatili için, 
gelinimin ailesinin yanına gidince.
Kolombiya'nin Caldas eyaletinde gezdigimiz, 
kasabalar da, özellikle kahve ciftcilerinin, 
kullandigi eski jeepleri görünce pek bır mutlu oldum.
jeepleri çok kullanışlı, 
hem kahve cuvallari, hem de çiftcileri taşıyor. 
Toplu taşımada eski büyük kamyonet kasalarina, 
oturma yerleri yapılan "chiva" denilen araçlar var.
Ben o chivalari çok sevdim.
birde kasaba taksileri üç tekerlekli motosikletler. 
Onlara da "moto chiva" diyorlar.
Elbette hepsi rengarenk. 













8 yorum:

  1. Ne renkliler yahu...Ruh halleri nasıl merak ettim şimdi. İnsana şöyle bir bakınca pozitif, hayat dolu, cıvıl cıvıl, suç oranı düşük, mutlu mesut yaşayan bir halkmış gibi görünmekte.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kolombiya tarihi de, sıkıntılı zamanlara tanık. Ama insanlar, içten ve basit yaşıyor.

      Sil
  2. Belli ki çok ilginç insanlar :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sıradan, gündelik hayatlarına neşe katmadan yaşamayı sevmiyorlar.

      Sil
  3. Birgün gitmeyi hayal ettiğim yerleri görmek ,çook mutlu oldum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dileginiz en kisa zamanda gerçek olsun.

      Sil
  4. Bayıldım bu arabalara:) Oyuncak gibi...hepsinin küçük birer örneği olmalı insanın evinde karşısına geçip gecip hayal kurmalı:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. IKüçüklerin den hatta minimini yapmışlar. Hediyelik esyacilar satıyor. Ama büyükleri çok çok güzel.

      Sil