Çarşamba, Mart 04, 2015

baharın peşinde...


hepimiz meraktayız, şu bahar nerede ?
üç mart salı günü, atlayıp arabaya yarım adayı bir dolaşayım dedim.
palamutbüküne kadar gittim ve köylere uğrayıp sordum.


işte bahar...
papatya da, çimen de, yeni doğmuş oğlaklarda,
ekmeğin kokusunda...


o kadar çok işaret vardı ki, ben de hergün birer birer hepsini,
sizinle paylaşacağım.
papatyalarda ki baharı bugün görün istedim.
sonra diğerlerini.
yazı dizisi gibi olacak, lakin çok fotoğraf çektim.
baharın geldiğine dair pek çok işaret buldum. 


bademler çiçeklerini döküp, çağlaya doğru yolculuklarına başlamış.


yürüdüm, çimenlere uzandım,
çok  çalıştım, fotoğraf çekmek kolay mı.

''arkası yarın''

15 yorum:

  1. Ah ne güzel fotoğraflar çekmişsiniz. Papatyalar harika. Yazınızın devamını dört gözle bekleyeceğim sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim devamı da papatyalar kadar güzel olacak.

      Sil
  2. Düştüm peşine geldim...Gelmiş bahar hoş gelmiş..buralara da bekleriz kendisini....Sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. güliz gelir gelir çok sürmez...

      Sil
  3. Aaa, sen yakalamışsın işte saçlarından baharı, darısı başımıza :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. elif paylaşıp duruyorum, bulaşsın diye...

      Sil
  4. Harikalar:) Bahar azıcık gozukuyor burada da ama nerde böyle yemyeşil çayırlar:) Bekliyorum fotoğraflarını:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. şimale de göster oğlakları, çiçekleri..

      Sil
  5. İçim açıldı,papatyalar çok çok güzel,henüz çıkamadım ama sanırım buralar da öyle,adım adım izliyoruz baharın izlerini :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. eminim sizin oraları da sarmıştır. zor bir kıştı geçen..

      Sil
  6. ahh nefis nefis bahar gelmiş hoşgelmiş oralara.. zira dün kar atıştırdı buraya, inanması güç evet gözlerime inanamadım ama ben Nisan ayında kara şahidim:)
    içim açıldı ohh miss temiz havayıda çektim içime şimdi gidebilirim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sebuş yine gel temiz hava yeşil kırlar oğlaklar olacak sayfa da...

      Sil
  7. kokusu bile değişti havanın:) çok güzel günler geliyor, fotoğraflarınla bana da can geliyor:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. en çok da çalışma hayatına can olur bahar kareleri bilmezmiyim.

      Sil