Çarşamba, Eylül 26, 2018

düş adında, kara bir kız....

o şimdi melek 
pazartesi gece aniden bahçe de öldü.
herşey o kadar ani oldu ki,
ya kalp krizi ya beyin kanaması,
nedeni ne olursa olsun, onun artık olmadığı gerçeğini değiştirmeyecek.
oysa o gün ben bu postu hazırlamıştım.
düş kedisini özleyenlere,
aşağıda yazdıklarıma hiç dokunmadan 
paylaşıyorum.


kendisi evimizin pamuk prensesi olur.
günün neredeyse hepsini
yatarak ve uyuyarak geçirir.


akla gelmez köşelere çıkıp,
manzara seyretmeye bayılır.


beyaz ve temiz örtüler favorisidir.




yaz kedisi olarak,
sıcaktan bezgin 
ve 
serilip yatar halleri pek boldur.


anısı , sevgisi kalbimde sonsuza dek yaşayacak,
sekiz yılı birlikte geçirdik,
mırıltısı, parlak tüyleri, yeşil gözleri 
çoook özleyeceğim çoook.

7 yorum:

  1. çok üzüldüm. Gittiği yerde, yine temiz beyaz örtüler üzerinde, güneşe sırtını vererek uyusun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. benimle hayatını paylaştığı için çok teşekkür ederim.

      Sil
  2. Ah Düş yaktın içimi:(
    Sendemi canım Hardal'ımın yanına gittin..
    orda güzel güzel oynayın olurmu annenle biz burada hiç yüzyüze görüşemesekte biz birbirimizi çok iyi anlayan iki dostuz..
    acını yüreğimde paylaşıyorum Ayşen ablacım:(
    Ah ki ne Ah.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ilk sen geldin aklıma , sağol sebuş sağol.

      Sil
  3. güle güle git kedicik, güle güle git..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. iyki ömürlerimiz kesişti. onunla daha bi güzelleşti ömrüm.

      Sil
  4. Çok üzüldüm, gittiği yerde hiç üşümesin.

    YanıtlaSil