Salı, Kasım 08, 2016

battaniye hazır...


battaniye yatak kenarına kondu.
Datça'da en güzel ay kasımdır.
güneş ısıtır, yakmaz,
rüzgar serindir ama üşütmez.
yağmur yağsa bile güneş hemen açar.


yatak odası penceresi hala açıktır.
yağmur yağmadığı sürece, dalgaların sesi,
kuşların cıvıltısı, horozun ötüşü içeri rahatça girer.


fotoğrafları çekerken, pek heves ettiğim yatağın üstünde tepsi,
çalışmasını bende yaptım.
kahveyi dökerim falan diye, fincanı, sütlüğü boş koydum tepsiye.


70'li yıllardan kalma bebeğim.
bir kız çocuğum olsaydı, bebeğim bu kadar sağlam kalmayabilirdi.


yatak odası kırmızılara boyandı. 
 yeni yıl süslemelerinde kullanayım bu örtüleri,
araya biraz yeşil eklersem hoş olur.


bu kitap kabını, annemin arkadaşı sevgili Saime ablam yaptı,
hiç makine dikişi yok tamamen elde dikilme.
bir kaç parça daha hediye etti bana
onlar tek başına bir postu hak ediyor. 


hala güzel havalarının tadını çıkarırken.
Datça'dan sıcak sevgiler.


6 yorum:

  1. kırmızı örtülerine bayıldım ama Ayşen,birden kitap kabı başrolü kaptım,süper.
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çook eski havva nevresimleri ıkea ilk açıkdığında almıştım. battaniye desen 13 yılı geçmiştir. yatak örtüsüde erkek kardeşimin hediyesi, Hindistan seyahatinden getirmişti. benim evde herşey çook eski :))))

      Sil
  2. Lodosu bol ama ılık İzmirden de sevgiler selamlar ❤️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynı iklim koşulların dayız, bizde ılık ve lodoslu Datça'dan aldık selamını sevgini Nilgün.

      Sil
  3. Adsız8:49 ÖÖ

    Aysencigim..kirmizi lara bayıldım.kitap kapındaki süslerine bayildim. Sizin bol güzel enerjine zaten bayılıyorum.sevgiler emel.

    YanıtlaSil