Pazar, Mart 06, 2016

deneysel tatlı işler...


tarifi paylaşmak ve fotoğraflamak benden,
yapımı sevgili Meral'den.
kendisi '' emecik günleri'' blogunun sahibesidir.
ama uzun zamandır blogundan uzak.
bu nedenle paylaşmak bana düştü.


içindekiler,
300 gr civarında, kuru meyve;
kayısı, incir, hurma, üzüm, yabanmersini,
200 gr kadar kuruyemiş;
fındık, ceviz, tuzsuz fıstık, kaju,
4 yumurta, 1 paket kabartma tozu, 1 su bardağı keçi boynuzu unu,
yarım su bardağı tam buğday unu, 150 gr bal.
hepsini karıştırıp, fırına verdi.


 yoğun bir tat,
kahve yanına çok uyumlu.
özellikle şekersiz kahve içenler için ideal.


Meral' in ellerine ve emeğine sağlık.

8 yorum:

  1. Bomba bir şey olur bu hayatım !

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet evet, minik minik yenirse daha iyi olur.

      Sil
  2. Bloğa gelip nerelerdesin ,iyi misin diye soracaktım kiii yayını gördüm :)) bence misss ,çok severim böyle şeyleri,yulaf ezmesi de olabilir un yerine dimiii :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yulaf ezmeli denemek gerek. Daha iyiyim. Teşekkür ederim.

      Sil
  3. ben bu güzelliği denerim arkadaş!
    ellerine sağlık nefis görünüyor..
    sevgiler yolladım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sen degistirirsinde biraz. Hadi o zaman kolay gelsin.

      Sil
  4. Moon bomba bu bomba .:))).Ellerine sağlık..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle. Senin bidiklar da sever bence.

      Sil