Çarşamba, Temmuz 02, 2014

reçel ama ben yapmadım....


ben yaptım mı, üç reçel den aşağı yapmam, bilirsiniz,
reçel sevdiğimi bilenler reçel getiriyor,
Kolombiya'lı  iki reçel...
Guayaba (guava) marmeladı ve ananas reçeli, taaa uzaklardan bana geldi. 


 guava marmeladı çok hoş, beğendim.
lakin ananası meyve olarak yemek daha lezzetli, 
ananasın o sulu ve mayhoşlu tadı şekerle kaybolmuş gibi geldi.


ve
bir reçel klasiği,  
tabakta kalan renk karesi


hem renkli, hem lezzetli olan nedir acep?
reçel, reçel, reçel....

8 yorum:

  1. reçel insanı değilim ben ama yersem de vişneyi yerim hafif mayhoş tadını seviyorum :)

    YanıtlaSil
  2. en güzel senin reçeller:) yok başka bilmem ben.
    Guava ne? ilk defa duydum.

    YanıtlaSil
  3. Moon guavayı ilk defa duyuyorum tropik bir meyve sanırım merak ettim tadını her ikiside leziz görünüyor sevgiler.

    YanıtlaSil
  4. ah ne güzel fotolar. :) bi deee hadi yine deniz sahil fotoları koysanız yaaa yineee hep hep :)

    YanıtlaSil
  5. hazel merhaba, senin için mayhoş reçel düşündüm, kızılcık da mayhoştur, limon reçeli de onlarıda seversin belki...

    YanıtlaSil
  6. deeptone genel arzu üzerine bugün bir denizli post hazırlarım :)

    YanıtlaSil
  7. emel saol, varol :))) yaparım değil mi? en iyi reçelci benim. fena motive oldum, kaptırdım gidiyorum, ben şimdi 3 reçel yapmazmıyım :)))
    guava yada latin amerika da guayaba deniliyormuş, güney amerika da yetişiyormuş, ben meyveyi ne gördüm , ne aldım , ne de yedim ama hediye olarak reçeli ve şekerlemeleri geldi, şekerlemeleri de paylaşacağım önümüzdeki günlerde. google dan baktım guayaba meyvesine birçok meyveye benzettim.

    YanıtlaSil
  8. meltem evet tropik meyve, meyvesinin tadını bilmiyorum ama reçelde yoğun bir aroma var,lezzetli de. ah keşke her paylaştığımızı birbirimize tattırabilsek.

    YanıtlaSil