Pazar, Şubat 19, 2012

RAKI OTLU KAYGANA DENEMESİ

internet gezmelerinin kahvaltıya yansıma hali;
blogları gezerken 
tarifine rastladım lakin maydanoz ile yapılmıştı
evdeki yeşillik rezene (rakı otu) olunca 
3 yumurta, 3 yemek kaşığı yoğurt, 3 yemek kaşığı su,
krep kıvamına gelecek ölçüde un,bir miktar rakı otu,
karabiber,kırmızı pul biber,kimyon da işe karışınca
ve 
karşınızda 
rakı otlu kaygana
 tavada çok az yağ ile kızardılar.
kahvaltıda kayganaya eşlik edenler hatıra fotoğrafı istediler,
sağdan sola
portakal reçeli,limon reçeli,keçi peyniri ve domates
''moon''
incirleri yemekle meşgul

3 yorum:

  1. Adsız1:33 ÖS

    çok güzel şeyler var burada,da antakya yemekleri blogunuzdan geldim :) agzım sulana sulana :)ne güzel geziyorsunuz Maşallah.Şu rakı otu ne demek oluyor acaba ?bilemedim.Calih olmadığıma bırakın :)yazarsanız sevinirim.İyi günler.

    Not blogum yok.Sizi sık kullananlara ekledim
    Senem.

    YanıtlaSil
  2. senem merhaba
    paylaşmış olduğumun mutluluğunu duyumsattığın için teşekkürler,
    rakı otunun diğer adı yaban rezenesi anason kokusundan dolayı rakı otu diyorlar.
    takiplerini bekliyorum
    sevgiler

    YanıtlaSil
  3. bayılırımmmm harika bir tarif

    YanıtlaSil