Salı, Ağustos 18, 2015

balonlar...

altı gece, altı gün kalıp,
gezmeye, görmeye doyamadığımız coğrafya,
her köşesi olağanüstü.
bir kaç post hazırlamam gerekecek anlatmak için.
ben onları hazırlarken, sayfam da bu rengarenk balonlar kalsın.


her sabah saat 4 -5 gibi bir hareketlilik başlıyor,
sonra gürültülerle balonlar havalanıyor.
kaldığımız kamping manzaraya hakim bir konumda,
olduğu için doya doya fotoğraf çekebildik, 
neredeyse her sabah.
fotoğraf çekmekle kalmayıp, üzerimizde uçan balonların, 
sepetindekiler ile sohbet bile ettik.
o kadar yakındık.


sizi fotoğraflarla, baş başa bırakıyorum,
 benim işim çok, Kapadokya'yı hazırlayacağım.
















12 - 17 temmuz 2015

13 yorum:

  1. Ben de haftaya Kapadokya'ya gideceğim. Otel bakıyorum. Ve orası hakkında hiç bir fikrim yok. Ürgüp, Göreme, Nevşehir... Nereyi önerirsin konaklamak için?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. üzgünüm cevap çok geç oldu, umarım rahat edeceğin bir yer olmuştur. biz çadır kurarak gezdik.

      Sil
  2. ayşen,
    bayıldım ki bayıldım.
    can arkadaşım dedi ki,o ooooo kadar güzel bi duygu ki balonla seyahat,sonrasında ne beni mutlu eder en iyisi bungee jumping yapayım dedi!!!!
    sen de böyle şevkle heyecanla yazınca offf çok canım çekti.
    bekliyorum
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. havva ben asla deneyemem balonla uçmayı, ama seyrini sorarsan harikulade...

      Sil
  3. Çok güEl görüntüler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gerçekten tulin olaganüstüydü.

      Sil
  4. Mooonn çok güzeller..Çok güzel yakalamışsın. Emeğine sağlık...Gitmek görmek istediğim bir yer....İnşallah bakalım ::))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok istersen, bir gün mutlaka gerçek oluyor.

      Sil
  5. Harika fotoğraflamışsın:) Eminim seyretmesi belki de içinden olması kadar belki de daha bile çok zevklidir:) Kapadokyaya hiç gitmedim ben. Hep sonraya kalan bir yer oldu ama bir gün mutlaka dedirtti yine bana fotoğrafların:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende tekrarlıyorum .... birgün mutlaka.

      Sil
  6. bu şahane fotograflardan sonra yine gitme istegim depreşti:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bence hep gidilesi bir cografya, gitmek gerek fırsat buldukça...

      Sil
  7. Sekiz yıl Kapadokya'da yaşadım, her sabah balondakiler balkonumuza el sallardı... O kadar farklıdır ki orası, gezen çok sever ama yaşamayan tam tamına varamaz tadına. Şimdi İstanbul'dayım bir gün oraya geri dönmenin hayaliyle... Fotoğraflar beni alıp çok güzel anılara götürdü, paylaşımınız için çok teşekkür ederim.

    YanıtlaSil