Perşembe, Kasım 08, 2018

yağmur damlaları...


kasım ayında yağmur özlemi ile uyanınca,
bu fotoğraflara baktım, 
artık eskisi gibi güncel post hazırlayamıyorum,
nedense? walla bende bilmiyorum,
bakıyorum elimde fotoğraflar birikmiş,
bu blog da hayatımdan izleri paylaştığım yer değil mi?
o zaman paylaşmadan olmaz ..
2018 yılı nasıl geçmiş ileride dönüp baktığımda izler olmalı.



2018 yılı ekim ayı muhteşem di,
ay sonu bir gün, bir gece yağmur yağdı.
işte o yağmurlu günün kareleri.


cep telefonu ile ancak bu kadar oluyor.
damlaları fotoğraflamak.




bahçeden yağmur kareleri.


2 yorum:

  1. Buraları genel olarak ihmal ediyoruz galiba... Oysa dediğiniz gibi geriye dönüp, baktığımızda anılarımız gözümüzde canlanıyor. Sanırım instagram bloglardan rol çalıyor. Ben de kendime kızıyorum. Bloğunu ihmal etme diyorum. Ama sonra bir bakıyorum ki, ayda sadece 1 yazı yazmışım. Arada bir de olsa uğrayalım bloglarımıza, sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. Cep telefonu ile çekildiyse bunlar, önce size sonra da telefona tebrikler.

    YanıtlaSil