Perşembe, Aralık 14, 2017

şarabi renk begonvil....

hazırladığım birçok fotoğrafı paylaşamadım.
bazıları ekim ayından kalanlar,
seri bir şekilde paylaşacağım,
begonvillere saygıyla,


en sevdiğim begonvil rengi olur.


lakin hangi açıdan çekersem çekeyim,
gerçek rengi fotoğraflara yansıtamadım.


kiremit kırmızı ile şarap kırmızısı karışımı bir renk.


fotoğraflar da fuşya rengi gibi çıkıyor.
çok ama çok güzel bir renk.


ah ne çaresiz kaldım rengi anlatmakta,
çok ama çok güzel.
atık olduğu kadar begonvilin neşesi yeter değil mi?

4 yorum:

  1. Begonvilin renkleri anlatılamıyor zaten Ayşen'ciğim. Mesela bir moru var Altınoluk daki yan sitede.... mor değil de başka birşey..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. mor rengini sanırım hiç görmedim merak etim.

      Sil
  2. Begonvil aşığıyım. Karadeniz'de begonvil yetiştirmeye çabalamam hep bu yüzden. Sizinkilerin renkleri de bir harika.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de karadenizin ortancalarına hayranım.

      Sil