Cuma, Aralık 15, 2017

böğürtlenli...


sevenler el kaldırsın desem ve sizi de görebilsem,
bütün eller hava da olacaktır kesin.


öyle kuzey de, serin yerlerde yetişenlere benzemez,
pek olduğu da söylenmez ama.


severim kendisini, 
her haliyle kabulümdür.


dallara bakarsın var gibi görünür de,
yanına gidince ya kurumuştur, yada olmamıştır.




tüm çabama rağmen toplayabildiğim,
bir avuç dolusu.


bu da böğürtlen çiçeği.




benim ki, görmemişin böğürtleni misal.


bir avuç böğürtlene,
poz poz fotoğraf.


seviyorum ne yapayım.
:)

6 yorum:

  1. Afiyet olsun. Ben de çok sevetim. Yalnız bu mevsimde var mı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. fotoğrafları eylül sonu çekmiştim.

      Sil
  2. Ben de çok severim böğürtleni. Bence poz poz fotoğraflanmayı hakediyor, sevgiler...

    YanıtlaSil