Perşembe, Aralık 15, 2016

anne evi örgü sonuçları...


netice gayet bereketli ve güzel oldu.
ev de oturunca çok örgü ördüm.
annemin apartman komşusu, hemşire kızımızın ilk bebeği olacak,
bütün bu hazırlıklar ona.
torun geliyor diye merak edenlere de cevap vereyim.
ilk model, minnak bir süveter.


bir çoğumuz bu modeli hatırlayacaktır. 
hatta giymiş bile olabilirsiniz.
yuvarlak yelek.


bir yumak mutluluk.


krem rengi sade bir yelek,
düğmeler neşeli hale getirdi.



saç örgüsü örmeyi de çok özlemişim,
son modelimiz de saç örgülü oldu.


sevgiyle ördüğüm bu şirinlikleri,
 bebeciğimiz  mutlu günler de giysin.


8 yorum:

  1. Hepsi birbirinden şirin. Ellerinize sağlık :)

    Bloğunuzu takibe aldım. Bana da beklerim :) Sevgiler,

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ziyaretiniz için teşekkürler...

      Sil
  2. Şu anda dışarısı bembeyaz. Kar yağıyor ama bunlar içimi ısıttı adeta.
    Her birini tutup sevesi geliyor insanın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bu kış örgü ile oyalanıyorum...

      Sil
  3. Çok güzeller ama..Ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
  4. Adsız10:48 ÖS

    Aysencigim...ellarine sağlık çok güzel olmuşlar..ben öğle içimden geldiği gibi yazıyorum.kusuruma bakma bir daha sormam...ama o güzel yüreğin yeleklerse yansımış. Sevgiler emel

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. emel olurmu ne istersen sor. sadece sen değildin çok kişi aynını düşünmüştü.

      Sil