Pazartesi, Mayıs 30, 2016

reşadiye - datça...


Reşadiye mahallesi, Datça girişindedir,
çok sokağı, kıvrımı yoktur.
iki yol vardır, biri bakkalı, muhtarı bulacağınız,
diğeri konağa giden, konağın arkasından patika yol gider.
Evlerin arasından, tepelere çıkar.
Tepeden bakmayı severim yarımadaya,
birde yol boyu gördüklerime.
yol boyu gözüme, eski taş evlerin yıkıntıları göründü,
birde kaktüs ailesinden arkadaşlar.


evin kapısına, yakıştırılmış,
fikir edip yapanın yüreğine sağlık, ne hoş olmuş.
rengarenk çiçekler de güzelliklerini esirgememiş.
ben baktım, baktım size de göstereyim istedim. 



kaktüsgiller den, kimi ararsan var.
hemde pek endamlı, pek güçlü yayılmışlar,
eski ev yıkıntılarına, boş arsalara, kapı önlerine. 




Datça'dan dikenli sevgilerle.

6 yorum:

  1. Bakımsız, susuz tarlalarda bile o ortama uygun çiçekler yetişebiliyor doğada. Kaktüsler yalnız olmaktan pek memnunlar, serpilip boy vermişler.
    Su teknesinin içindeki çiçekler harika. Sanki o ortamda fark yaratmışlar.
    Sizin oraları ziyaretinizden çiçekler de memnun olmuştur herhalde.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aaa bu hiç aklıma gelmedi, ben çiçekleri görünce sevimdim. onlarda beni görünce sevinmiştir.

      Sil
  2. Adsız1:40 ÖS

    Datça da böylesine kaktüslerin olması ikliminden olmalı emeğinize sağlık bloğunuzdaki resimlerin hepsi birbirinden güzel .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler beğeniniz için. kaktüsler çok büyük değil mi?

      Sil
  3. Ahhh moon şimdi orada olmak vardı :))) Ne güzel fotolar...İç açıcıve hayallere daldırıcı :))) Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok da uzakta değilsin güliz, mesafeyi biliyorum :)))))

      Sil