Pazartesi, Aralık 14, 2015

kasaba gezisi...


Gezdiğim  ilk kasaba,
"San Antonio de Pereira"
Medellin şehir merkezine 40 km kadar uzaklıkta.
yemyeşil bır yoldan Yukarılara Çıktık. 
Klasik kasaba ve şehir yerleşimi hep aynı, 
Meydan, meydana bakan kilise,
medyanın etrafında,  kafeler, restaurantlar
Ortasında, hediyelik eşya satan tezgahlar.
Sokakta yiyecek Satışı Cok Yaygın
Tatlı  ve kahve gibi.
kahve tezgahı yapılmış bır jeep den kahve içtik. 
Öğle Yemeğinde  " bandeja paisa"  yedim.
Bizde iskender neyse burada da bu.
kasabayi gezdikten sonra, son iki karede gördüğünüz
Tatlicidan tatlimizi yedik.
Yemeklerle ilgili  ayrıntılı bır post hazirlayacagim için,  
Detaylara girmiyorum.




  







6 yorum:

  1. Fotoğrafların hepsi çok güzel. hele o kolyene bayıldım Ayşenim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende pek sevdim. Monica nin hediyesi.

      Sil
  2. Negüzel yerler...Tabi sen ayrı güzel...Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güliz burasi beni guzellestirdi sanırım.

      Sil
  3. Gülen yüzünüz ve kolye harika :)) o hediyelikler yöresel şeyler mi ..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gelinimin hediyesi. Yerliler yapıyor.

      Sil