Cuma, Ekim 10, 2014

sabahtan....

bu günler de, çok fazla bilgisayar başında,
zaman geçiremiyorum.
içimdeki sıkıntıya, dışarıda, doğa da yürümek iyi geliyor.
hepimiz aynı haldeyiz, barış,barış diyen seslerimiz duyulmuyor.
doğa her şeye rağmen mevsimsel döngüsüne devam ediyor.
güz domatesleri tarlalarda büyüyüp yeşillendi....


yaz bitimi çiçekleri bunlar,  ismini bilmiyorum.
kasım başına kadar açarlar, tarla ve yol kenarlarında...


eylül den beri, kum zambakları açıyor,
çok çok güzeller, ne zor koşullara direnerek var oluyorlar.


Datça'da kum zambakları koruma altında.
ama sayıları gittikçe azalıyor.


sabahları, yürüme yolum tarlalardan geçiyor, 
sonra denizin kıyısından yürüyorum.
bu sabahtan objektifime takılanlar, bu kareler oldu...


son kare boşalan plajlardan, yaz bitti,
ömrümüz den bir mevsim daha geçti.


dileklerimizin  gerçekleşsin,
ve
insana yakışan, barış dolu bir dünya olsun.
''başka bir dünya mümkün''

10 yorum:

  1. korunması gerekenler farkında olarak korunsun
    böyle olsun
    ayşen
    çok sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Yol kenarı çiçekleri, yeşil güzeller güzeli domatesler, zarif kum zambakları ve hele o sabah denizi...Muhteşem görüntüler...Bitirdin beni:)

    YanıtlaSil
  3. Datça domatesi pazara gelsin diye bekliyorumm :) Kum zambaklarının fotoğraflarını ben de çektim,onları görmek beni inanılmaz derecede mesut etti ,dalında sevdim onları ,ertesi gün denize giderken yürüyüşten gelen iki hanımefendi gördüm ,birinin elinde koca bir buket kum zambağı....ertesi gün yine aynı bayanın elinde yine aynı buket ....Nasıl üzüldüm anlatamam,inşallah kökünden koparmamıştır diye dua ettim ,eyvah dedim kökünü kurutacaklar :( Fotoğraflar çok güzel

    YanıtlaSil
  4. Şu sıkıntılı günlerde senin yazdıklarına ve fotoğraflarına bakmak çok iyi geliyor Ayşencim içim açıldı teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  5. deniz kenarini imrenerek seyrettim..
    evet omrumuzden bir yaz daha geldi gectiii:))))

    YanıtlaSil
  6. havva aslında korunmaya çalışılıyor...

    YanıtlaSil
  7. nilgün beğenmene sevindim...teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  8. sevgili diktim ne yazık ki, değer bilmeyenler pek çok...üzgünüm :(

    YanıtlaSil
  9. meltem , çok sevindim, bir katkım oluyorsa günü aydınlatmaya, çok işimiz var çok, barış zorlu süreç.

    YanıtlaSil
  10. cihan maalesef,
    giden gün ömürden...

    YanıtlaSil