Salı, Eylül 27, 2016

çubucak orman içi kampı...

hatırlarsanız, haziran da üç gün kamp kurduğumuz yer,
o kadar çok fotoğraf çektim ki,
o zamandan beri bir türlü seçip düzenleyip, paylaşamadım.
ormanın içinde olmak, doğa her şey ama her şey büyüleyiciydi.
çok fazla çadır var, çadır kuranların en yenisi 15 yıllık,
30 yıldır her yaz gelip çadır kuran var.
çadırlar ev gibi, herkes düzenli tertemiz.
mayıs da gelip kasımda gidenler, sebze bahçeleri bile yapmışlar.
çadır tepesinde, sabahları masanız da,
sincaplar dolanıyor.
alakargalar, ibibik kuşları,
çadırların önlerindeki çiçekler, ortancalar...
yazmak yerine fotoğrafları paylaşayım.
çok fazla fotoğraf var.
 arkanıza yaslanın.
ve...































evet nasıl buldunuz, az bile anlatmışım değil mi?
hadi şimdi tekrar başa dönüp yada istediğiniz yerden,
tekrar tekrar bakın.
insan isterse herşey başka olabiliyormuş...

12 yorum:

  1. müthişsin Ayşen.
    çok iyi geldi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. inan havva her baktığımda bana da çok iyi geliyor.

      Sil
  2. Ben iki tur dondum. Gecmise gittim. Cadirlarin bu kadar islevli, kamplarin boyle cicekli olmadigi zamanlara.
    Hanidir unutmusum bunlari :)
    Tesekkurler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tulin bizim çocukluğumuz değil mi?

      Sil
  3. Ya fotoğraf seçmek gerçekten bir dert...
    Ben koca yaz post'unu ancak dün yazabildim mesela! :) :)
    Harika yerler...:)
    Instagram var mıydı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet instagram var. ayşenyamanmoon

      Sil
  4. çok güzel bende çocukluğuma gittim, ne güzeldi eskiden çadır kamplar temiz düzenli ve harika olurdu.. bu çadır kamp neresi? tıpkı eski günlerdeki gibi..
    bu güzel resimlerle beni eskilere götürüp anılarımı tazelettiğin için teşekkür ederim sana..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben teşekkür ederim zaman ayırıp baktığın için sebuş, marmaris - datça arası ''çubucak orman kampı''

      Sil
  5. Her şey çok güzel çok çok güzel hem de...Bu sene kamp yapsak dedik arkadaslarla,benim bildiğim Katranci var Fethiyede ,burasi nere ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. marmaris - datça arası çubucak orman kampı. yapın derim çok keyifli.

      Sil
  6. Bu güzel kamp alanına dört yıl önce Datça dönüşü uğramıstik ve eski bir çadırcı aile olarak hayran kalmıştık. Her yıl niyet çadır kurmak olsada istanbuldan okadar malzeme getiremeyeceğimiz için hayelden öteye gidemedi :( güzelliklerin keyfini çıkarın ve kendinize iyi davranın .sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. daha pratik kamp malzemeleri var, birde kampa ait mini buzdolabı kiralama imkanı var çadırın başına getiriyorlar. elektrik de var. üşenmeyin deneyin. kamp tuvalet, duş ve mutfak alanları çok temiz ve kullanışlı.

      Sil