Perşembe, Mayıs 21, 2015

hayat...


"hayat" bu kelime ne çok anlam içeriyor.
iki yıl aradan sonra annem ve babam ile Datça da zaman geçirecek olmak,
beni nasıl da heyecanlandırmıştı.
bu kareleri, geldiklerinden birgün sonra palamutbükü yolunda çekmiştim.
merdivende düşüp, diz kapağını kırdığı için,
geçen yaz geçirdiği diz ameliyatından sonra babam daha rahat yürüyordu.
geçtiğimiz cumartesi günü, babam rahatsızlandı.
göz damarlarını tıkayan pıhtı, sağ gözde görme kaybına sebep oldu.
bu nedenle tekrar İstanbul a dönecekler, ben de onlarla gideceğim.


bir süre buralarda olamayacağım.
umut hep mavidir benim için,
umarım, babam bunu da atlatır.
aslında ne diyeceğimi de, bilemiyorum.
görüşmek üzere.


20 yorum:

  1. Çok geçmiş olsun.. İnşallah en yakın zamanda iyi haberlerle dönersin nize..

    YanıtlaSil
  2. Acil şifalar diliyorum ve iyi haberlerini bekliyorum.

    YanıtlaSil
  3. atlatacak,atlatacak ayşen,
    eski toprak olmak boşuna değildir.
    çok çok geçmiş olsun,dualarım sizinle.
    sevgiler

    YanıtlaSil
  4. hayat iste boyle birsey... umarim kisa surede ve guzel haberlerle donersiniz. acil sifalar...

    YanıtlaSil
  5. Geçmiş olsun canım. Dilerim bir an evvel sağlığına kavuşur babacığın.

    YanıtlaSil
  6. Yaş ilerleyince bu tarz rahatsızlıklar da hayatın cilvesinden oluyor; fakat belli ki dinç bir adam (maşallah:), bir an önce toparlayacağına gönülden inanıyorum. Siz ailenizle birlikte olun, güzel vakit geçirin, böyle anlar birbirine destek olan aile bireyleri için de küçük ama güç isteyen testler oluyor. Sizin en yüksek puanla geçeceğinize şüphe yok, şimdiden geçmiş olsun. :)

    YanıtlaSil
  7. hiç birşey söyleme, fotoğrafların anlatıyor hüznünü, bağlılığını...Allah'tan şifa diledim, sağlık diledim. Atlatacak bunuda hayırlısı ile. Eski toprak onlar, kolay kolay papuç bırakmazlar, baksana şu yakışıklı haline, anneciğinde benim anneciğime ne kadar benziyor...
    Özleyeceğim seni, güzel haberlerle gel, dualarım sizinle.

    YanıtlaSil
  8. Büyük geçmiş olsun. Umarım babanız bir an önce sağlığına kavuşur sevgiler...

    YanıtlaSil
  9. Çok geçmiş olsun, umarım en yakın zamanda her şey düzelir. Bekleriz biz seni...

    YanıtlaSil
  10. çok geçmiş olsun.inşallah en kısa zamanda sağlığına kavuşur babanız.

    YanıtlaSil
  11. dilerim sevgili babacığın bunu da atlatsın Ayşen.. ve yine böyle güzel karelerde gülümsesinler birlikte..
    dualarım sizinle...

    YanıtlaSil
  12. Çok geçmiş olsun.. Acil şifalar diliyorum.

    YanıtlaSil
  13. Moon çok geçmiş olsun babacığına...Güzel haberlerle dön istanbul dan....

    YanıtlaSil
  14. Acil şifalar diliyorum.. İnşallah güzel haberlerle gelirsin...

    YanıtlaSil
  15. Çok çok geçmiş olsun Ayşen, tez zamanda sağlık haberleriyle dönersin inşallah !

    YanıtlaSil
  16. Çok geçmiş olsun.Güzel günler sizinle olsun.

    YanıtlaSil
  17. Çok geçmiş olsun, inşallah geri dönüşü de olur, sapasağlam olur gözleri, göz konusunda teknoloji de çok ilerledi, umudumuzu yitirmeyelim, dualarımız sizlerle..

    YanıtlaSil
  18. Adsız10:58 ÖS

    Ne kadar tatlılar..Onları senin gözünden görmek ne güzel:) Hep iyi haberlerini al inşallah Aysenciğim...

    YanıtlaSil
  19. Ayy ben daha yeni gördüm onları,sağlık diliyorum,ümit ederi şimdi daha iyidir babacığın :)

    YanıtlaSil
  20. Bu yukarıdaki "adsız" ben oluyorum Aysen'ciğim:) Bir süre yorum ekleyemedim hiç bir şekilde. Neyse chrome ile açınca mucizevi bir şekilde yine görünür oldum. Bu sürede iyi gelişmeler olmuştur umarım... Sevgiler.

    YanıtlaSil