Salı, Nisan 22, 2014

Datça' dan sevgiler...

hem de kucak dolusu...
oh nihayet döndüm... 25 gündür yoktum...
istanbul koca şehir, hele de, benim gibi uzun zaman sonra gidince,
çok değişmiş çok, avrupa yakası asla eskisi gibi değil. 
betonlaşma hat safhada, 
ne olacak o kocaman, dikine dikine uzayan, binaları dikince, daha mı gelişeceğiz.
anladım ki asla oraya ait değilim...
datçama gelince, iri , kocaman papatyalarım, hala beni bekliyorlar dı,
yoluma çıkıverdiler...


istanbul a gitmeden önce, çiçek fotoğraflarını kaydetmiştim. Blogum da ki, bu hazır kareleri,
 bulduğum çok kısa zamanlarda yayınladım.
yorumlarınız ve merakınız beni çok mutlu etti, lakin cevap yazamadım.
evet artık, datça da, evim de ve blogumlayım...

istanbul beni çok yormuş... ama datça hemen dinlendirir.

4 yorum:

  1. Biz bile dönüşüne derin bir "ohh" çektik :)

    YanıtlaSil
  2. Sevgili moon güzel Datçaya döndüğüne sevindim ah birde biz büyük şehirden kurtulabilsek ne güzel olurdu hoş geldin.

    YanıtlaSil
  3. tülin ne oh! ne oh! büyük şehir çok zor.:)))

    YanıtlaSil
  4. sevgili meltem, dilerim o zaman su gibi akıp gider, sevmeyen için büyük şehir da yaşamak nasıldır iyi bilirim.. hoşbuldum, sevgiler

    YanıtlaSil