Kesinlikle olmazdı,
Burada alışık olduğum malzemeleri,
bulamasamda kurabiye yapmadan duramadım.
Fotoğraf çekme faslı aksama kalınca, birde tablet ile çekince,
pek iyi sonuç olmadı.
Neyse ki, kurabiyeler çok lezzetli.
yarın, Christmas kutlaması için,
gelinimin ailesinin yaşadığı kasabaya gideceğiz.
kurabiyeleri hediye olarak hazırladım.



